Trene nakken, hvordan underlag?

Bobbla

Flørter med forumet
Sensommerbarna 2016
Hvordan underlag har dere når dere trener nakken og hvor lenge holder dere på?

Helsesøster brukte en gymmatte. Jeg legger han bare på et teppe på gulver. Bare noen minutter om gangen.

Har en gym matte med et teppe på, men syns han "porrer" hodet med ned i matta enn han prøver å løfte nakken :sorry:

Lekematte / gymmatte på gulvet. Holder på så lenge hun orker - noen ganger er det 10 sekunder, noen ganger fem minutter. Prøver å gjøre det etter hvert bleieskift.

Her trenes nakken over alt, snuppa elsker det. Bruker albuene og ligger og kiker lenge☺️ Legger henne på magen i sengen, på sofaen, på babygym og på stellematte.

På matte, brystet, stellebordet, så ofte som mulig. Han har blitt sterk og fin nå :-)

Kiropraktoren vi går til sa at vi bør trene på magen 40 minutter hver dag! :O er det mulig å få til? Hva har dere blitt fortalt måneder gjelder tid?

Kiropraktoren vi går til sa at vi bør trene på magen 40 minutter hver dag! :O er det mulig å få til? Hva har dere blitt fortalt måneder gjelder tid?
Jeg fikk beskjed av kiro om å ikke trene for mye før 2mndr. Ved 3 mndr er det 40min dagen. Hun har spesialisert seg på nyfødte og spedbarn.

Back
Topp