<3 IKM uke 42 <3

Klarte selvfølgelig å blø igjennom alt på skolen i dag! Hurra for meg!!:smiley-angry017

Klarte selvfølgelig å blø igjennom alt på skolen i dag! Hurra for meg!!:smiley-angry017

Den er kjip. Jeg klarte blø gjennom på jobb en gang :O
Heldigvis ingen som så noe.. Bytte jobb-bukse og sprite av stolen - problem (mostly) solved!

Den er kjip. Jeg klarte blø gjennom på jobb en gang :O
Heldigvis ingen som så noe.. Bytte jobb-bukse og sprite av stolen - problem (mostly) solved!
Flaks at du kunne bytte bukse! Hadde ikke med meg noen reservebukse :laughing002 Haha :P Men ingen så noe å kjørte fort hjem da ja !

Flaks at du kunne bytte bukse! Hadde ikke med meg noen reservebukse :laughing002 Haha :P Men ingen så noe å kjørte fort hjem da ja !

Har klinikktøy som jobben står for. Massevis av bukser og overdeler å bytte til :p

Hvilke "triks" skal dere gå for denne ppen? :)
denne gangen blir jeg å bruke El-tester (litt ustabil syklus) og skal bruke vivag før EL og concieve plus under el. Mulig jeg tester ut solvipect i tillegg.
Begynner å bli litt små desperat når man har kommet til pp7 allerede! bah

Hvilken hensikt har vivag? Bedre "miljø"? Har ikke hørt om å bruke det før ;) kapslene da eller?

Første gang jeg bruker clearblue fertilitetsmonitor. Ble overraska i dag da jeg fikk høy på monitoren. Jeg pleier jo ikke å få pos eggløsningstest (strimler) før CD 16-17. Jeg skjønner ingenting!

Back
Topp