Endret personlighets trekk

filifjonka

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Jeg har alltid vært rotete person, ikke så nøye med rydde og vaske. Og sammen var jeg og mannen veldig dårlig på å holde orden i hjemmet.
Kunne gå langt tid mellom både vasking og støvsuging. Men etter jeg ble gravid, da endret alt seg. Blir super stresset av rot og støv! Må nå støvsuge anvær dag, og leiligheten må være ryddig til envær tid.
Egentlig ganske fornøyd med denne endringen og håper den forblir :p flere som har opplevd endringer enten negativt eller positivt? :)!

Samme her når vi fikk gutten vårres for 4 1/2 år siden ;) og med en unge i hus så holder man det ryddigt (så godt det går):) du lar ikke ting og tang eller kopper og fat stå på stuebordet når du går og legger deg for å si det sånn :p

Med meg er det motsatt, hehe, var nokså pedant før vi fikk vårt første barn, ble mye mer avslappet og tåler bedr både søl og leker overalt og mye rot. Nå blir det gjerne enda mer når lillebror kommer :)

Jeg har alltid vært rotete person, ikke så nøye med rydde og vaske. Og sammen var jeg og mannen veldig dårlig på å holde orden i hjemmet.
Kunne gå langt tid mellom både vasking og støvsuging. Men etter jeg ble gravid, da endret alt seg. Blir super stresset av rot og støv! Må nå støvsuge anvær dag, og leiligheten må være ryddig til envær tid.
Egentlig ganske fornøyd med denne endringen og håper den forblir :p flere som har opplevd endringer enten negativt eller positivt? :)!

Ja jeg har opplevd det samme :D rimelig avslappet til rot og støv, men nå i det siste har jeg vært mer ivrig på rydding og orden. Spesielt på kjøkkenet. Har også bakt mer siste uka enn de siste to åra tilsammen.. De latente husmorgenene har virkelig kommet fram!
(Liker baking og matlaging, men det har vært nien travle år. Hurra for permisjon!!)

Ja jeg har opplevd det samme :D rimelig avslappet til rot og støv, men nå i det siste har jeg vært mer ivrig på rydding og orden. Spesielt på kjøkkenet. Har også bakt mer siste uka enn de siste to åra tilsammen.. De latente husmorgenene har virkelig kommet fram!
(Liker baking og matlaging, men det har vært nien travle år. Hurra for permisjon!!)
Hahaha :D

Samme her når vi fikk gutten vårres for 4 1/2 år siden ;) og med en unge i hus så holder man det ryddigt (så godt det går):) du lar ikke ting og tang eller kopper og fat stå på stuebordet når du går og legger deg for å si det sånn :p
Så er ikke bare meg, og nå har jeg litt håp det varer, for har alltid ønsket meg å bli mer ryddig :p

Jeg har alltid likt å ha det ryddig og rent rundt meg, men har vell blitt hakket mer ekstrem nå xD heldigvis følger mannen min litt med og blir pitte litt ryddigere han også xP

Så er ikke bare meg, og nå har jeg litt håp det varer, for har alltid ønsket meg å bli mer ryddig :p
Hehe det er aldri klinisk rent her og rydding og vasking er ikke top prioritet :) som regel leker overallt :p men har erfart att det lønner seg å ha det i orden i en hektisk hverdag ;) prøver ivertfall :p

Har alltid vært ganske så nøye med husvask og rydding, støv på hjernen kanskje. Men nå klarer og orker jeg bare ikke mer, hehe. Blir irritert på rotet, men aaalt for trøtt og sliten å gjøre noe med det haha :p

Er litt rotete av meg.. Gubben er ganske militær i sine saker.. Haha.. Men han har vendt seg til at vi andre er litt mer laid back.. Men nå i det siste, så har rydde genet mitt kommet frem.. Har til og med bestilt noen pynte kasser fra IKEA for å ha under ett glass bord i stua. Og det e 5 år sia æ kjøpte bordet.. Haha.. Så det var på tide kan man si

Merker ikke mye på meg selv men merker mannen er mer tilbøyelig til å gjøre som jeg sier.
Om det er pga mine hormoner eller om han ser at ting må ryddes og ordnes aner jeg ikke :p

Back
Topp