Noen som vet hvor jeg kan finne min pensjonsgivende inntekt for de siste 3 årene? Logget inn på NAV og min pensjon men der var bare 2013 og 2014 oppført. Regner med at de trenger 2015 også?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha gravidehjerne, så langt burde jeg kunne tenkt. Men tusen takk! Ja, 3år! Sykt.. Gleder meg SÅ til å bli ferdig med denne søknaden...Logg inn på altinn og se på selvangivelsene dine?
Men seriøst, trenger man for siste tre år?![]()
Haha gravidehjerne, så langt burde jeg kunne tenkt. Men tusen takk! Ja, 3år! Sykt.. Gleder meg SÅ til å bli ferdig med denne søknaden...
Vil bare ha det klart til jeg får papirer av jordmor neste ukeDu er ikke den eneste som har gravidhjerne, hvis det er en trøst.![]()
Får ikke søkt riktig enda.![]()
Ja trenger for 3 siste. Prøvde i går og fikk litt sjokk.Logg inn på altinn og se på selvangivelsene dine?
Ja trenger for 3 siste. Prøvde i går og fikk litt sjokk.
Nav er og blir sære haha..Ser ikke helt hvorfor da, for det er jo bare de siste 10 mnd som er gjeldende. Men greit nok, vil de ha tall så skal jeg sjekke selvangivelsene og gi dem tall![]()
Når kan man søke fra?
De regner seg tilbake 3år for å finne summen du får utbetalt. Men tar alltid det høyeste. Så har du hatt høyest inntekt de 10siste mnd får du det. Du får aldri mindre.Logg inn på altinn og se på selvangivelsene dine?
Oi det er jo dødsbra! Hadde høy årslønn ifjor pga styreverv.De regner seg tilbake 3år for å finne summen du får utbetalt. Men tar alltid det høyeste. Så har du hatt høyest inntekt de 10siste mnd får du det. Du får aldri mindre.
Men for noen som har mindre utbetalt de siste mnd, men hatt høyere inntekt de forrige årene, så får de mer utbetalt... Det er alltid til "vår" fordel. Dårlig å forklare, men nav har sikkert en fin måte å forklare det påhadde ei vennine så fikk sjokk når hu så summen, da ringte hun nav å fikk forklart det fint
![]()
Og man skal finne det altinn ja, husker jeh stressa med det sist og, i tillegg må jo mannen ha sine siste 3 år og! Stress!
Ja for noen utgjør det en del!Oi det er jo dødsbra! Hadde høy årslønn ifjor pga styreverv.
Man må ha bekreftelse fra lege eller jordmor på at man har passert 26 uker.![]()
Da må jeg vente litt tilDet er etter uke 27 nå, står det inne på selve søknaden hos nav![]()
Det er etter uke 27 nå, står det inne på selve søknaden hos nav![]()
Vet du om det gjelder "27. svangerskapsuke (26+0-26+6)" eller fra "27+0"?
Kan jo være de mener 27. uke, for jordmor sa "passert 26 uker" til meg.
27+0 så jordmor til meg. Før var det 26+0Vet du om det gjelder "27. svangerskapsuke (26+0-26+6)" eller fra "27+0"?