Er dere plaget med kynnere og nedpress??

Novemberskatten

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
Eller har dere sluppet unna, stort sett? :-)

Her har jeg siden helgen kjent veldig tydelig at det er kynnere, og nedpress både nedentil og bak i rompen på en måte. Etter kontrollen på mandag ble dette bare verre og de har kommet ganske regelmessig sånn type 1-3 min mellom og hyppige:-/ Gjør litt vondt/er ubehagelig.

Flere som er plaget?

Jeg kjente akkurat det samme for et par uker siden, var da i uke 32. Det visste seg at jeg hadde urinveisinfeksjon :/ ble bedre etter at jeg startet på antibiotika, men nå begynner jeg å kjenne det igjen :/

Jeg kjente akkurat det samme for et par uker siden, var da i uke 32. Det visste seg at jeg hadde urinveisinfeksjon :/ ble bedre etter at jeg startet på antibiotika, men nå begynner jeg å kjenne det igjen :/

Urinveisinfeksjon er ikke noe godt :-/ Kanskje du ikke er blitt helt bra etter én runde med antibiotika? Fortsatt god bedring :-)

Jepp! Hatt masse kynnere i mange uker, siden uke 17 ca. Nedpress startet ett par uker siden. 31+5 nå. Har ikke uvi ☺️

Jepp, en del kynnere og nedpress den siste tiden. Ikke uvi her heller, bare kroppen som forbereder seg i følge jordmor :)

Nedpresset ble ganske ille rundt uke 20 og har vedvart siden. Kynnerne har også vært her, men har ikke vært plagsomme før nå. Nå er de ganske ubehagelige og kommer oftere enn før. Er vel bare kroppen som forbereder seg! :-)

31+5 og myye kynnere. Ca 3 stk på 10 min, mulig uvi på gang her da:/

31+5 og myye kynnere. Ca 3 stk på 10 min, mulig uvi på gang her da:/

Samme som jeg har det :-/ Når jeg lå med sparketest så kom det 3-4 stk på 10 min :-/ Har du ikke sjekket opp i noe mer med dette at det kan være en uvi du må ha behandling for?

Har ikke kjent noe til noen av delene jeg. *Bank i bordet!* :-)

Myyyye nedpress, kjenner ingen kynnere :)

Samme som jeg har det :-/ Når jeg lå med sparketest så kom det 3-4 stk på 10 min :-/ Har du ikke sjekket opp i noe mer med dette at det kan være en uvi du må ha behandling for?
Utrolig slitsomt:(
Nei, smertene er nesten borte i dag, så skal jeg på kontroll til legen i morgen. Skal høre med han da:)

Er i uke 35 og har MYE kynnere, noen mer ubehagelige enn andre. Trøster meg med at kroppen gjør seg klar til fødsel :)

Hatt nedpress fra uke 18, og kynnere siden uke 20. Tror jeg er som jordmødrene sier: en av de damene med kynnere :p var litt stressa på i 20 tallsukene.. Men har slått meg mer til ro med det nå:)

Kynnere mesteparten av veien, nedpress siste to ukene, verre denne uken :-o hu får holde seg inne noen uker til.

Har hatt en del nedpress og kynnere siste veka.. er 34+1 no... sist tenkte eg ikkje over det, men no veit eg meir ka eg skal kjenne etter.. synes det er skummelt når eg kjenner det presser bak også, krysser fingrene for at baby holder seg inne vertfall 3 veker til!

Jeg merker det kun hvis jeg anstrenger meg mye. :)3 gang og tydeligvis heldig.

Back
Topp