Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vasker alt nytt på 60 grader alene. Sengesett, håndklær, kluter osv på 90 grader. Etter førstegangsbruk vasker jeg de sammen med våre klær.
Bruker aldri skyllemiddel. Kan ikke fordra lukten av skyllemiddel. Er folk egentlig klar over hvor mye de lukter? Kjenner lukten på jobb, kjøpesentrer, ja, overalt.
Jeg vasker alt nytt på 60 grader alene. Sengesett, håndklær, kluter osv på 90 grader. Etter førstegangsbruk vasker jeg de sammen med våre klær.
Bruker aldri skyllemiddel. Kan ikke fordra lukten av skyllemiddel. Er folk egentlig klar over hvor mye de lukter? Kjenner lukten på jobb, kjøpesentrer, ja, overalt.
Hun syns nok selv det lukter godt. Vi er alle forskjelligeJeg er så enig! Har en venninne som bruker det mest kvalmende skyllemiddelet på alt, også babyklærne - skjønner ikke at hun orker at babyen hennes skal lukte sånn
Tenker må være parfymefritt, både vårt og babyens, hensyn til oss men også de rundt oss for enkelte skyllemidler har så sterk lukt -__-Jeg er så enig! Har en venninne som bruker det mest kvalmende skyllemiddelet på alt, også babyklærne - skjønner ikke at hun orker at babyen hennes skal lukte sånn
Hun syns nok selv det lukter godt. Vi er alle forskjellige![]()
Når sønnen min var baby, vasket jeg hans separat pga skyllemiddel![]()
Ja man burde velge en som ikke har så mye parfymeJa, vi er alle forskjelligejeg tenker også mye på eksem jeg da, men det er nok fordi jeg har eksembarn
![]()