hei dere som har fullpumpet 
Hvor ofte om dagen og natta pumpet dere? Og brukte dere ammebh og amme topper?
Hvor ofte om dagen og natta pumpet dere? Og brukte dere ammebh og amme topper?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hjelper veldig å ha en mann som kan ta seg av mye av det andre! Husker at på nattestid så satt jeg og pumpa mens han mata lillingen. Lite søvn på alle, men vi overlevde
Jeg kokte pumpen 1 gang i løpet av dagen. Vasket den bare opp fra gang til gang. Flasker hadde jeg nok av. Enklest mulig!!Da får jeg belage med på hyppig pumping med andre ord..
Spent på hvordan man skal rekke å pumpe og gi flaske og få vasket og sterilisert pumpe og flaske mellom hver økt kjenner jeg![]()
Takk for svar alle sammen![]()
Jeg kokte pumpen 1 gang i løpet av dagen. Vasket den bare opp fra gang til gang. Flasker hadde jeg nok av. Enklest mulig!!Men det var et maraton, og selv holdt jeg ikke ut mer enn 6 uker med det. Du er råflink!!!

Anbefaler dr brown sineFår se hvor lenge jeg holder ut, pumpet mye med frøkna men kunne amme også da, bare hun som ikke ville ha puppenmen nå blir de litt annerledes.. Men planen er i hvertfall å fullpumpe til 4-6 mnd så får vi se
har fått dobbelelektrisk pumpe i hvertfall så satser på at den får jobben unna raskt. Og flasker tenker jeg nok vi kommer til å ha en del av etterhvert ja, må bare se hvilken type som egner seg best.. De koster fort en del kroner så
![]()
Anbefaler dr brown sinekan kjøpes i tre pakninger til 300kr
![]()
Det vet jeg ikke, men det finnes i to ulike varianter dessverre. Spør på avdelingen dere lå på? Evt tror jeg det er en egen kontakttelefon for leppe/ganespalte?Må ha noen som egnenr seg til barn med leppe/kjeve/ganespalte. Gjør de det?
Det vet jeg ikke, men det finnes i to ulike varianter dessverre. Spør på avdelingen dere lå på? Evt tror jeg det er en egen kontakttelefon for leppe/ganespalte?