Nedtelling til TUL

Loca79

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Sommerfuglene 2017
Jeg har bestilt time til tidlig ul 10.10,
Detter fordi jeg har mistet tidlig før og vil vite at alt er bra:)

Lager en nedtelling her for alle som skal på en tidlig ul:)
 
17 dager igjen:)
 
Jeg har bestilt time til tidlig ul 10.10,
Detter fordi jeg har mistet tidlig før og vil vite at alt er bra:)

Lager en nedtelling her for alle som skal på en tidlig ul:)


Det tror jeg er lurt for din egen del :)
Jeg tenkte å gjøre det samme siden jeg mistet i Juli. ❤️
Man får forhåpentligvis litt ro i sjelen da.
 
Åh det har jeg også lyst til! Bare for å få konstatert hvor langt jeg er på vei mtp at eggløsning har vært varierende mnd til mnd. Var på TUL med begge barna, og det var først da det ble virkelig :woot:;)
 
Jeg skal på tidlig ultralyd 13.oktober. Men dette fordi jeg har en frysebaby i magen :) Har forstått det sånn at det alltid er ultralyd i uke 7 når det er ivf. Blir vel 19 dager til det nå da :D
 
15 dager igjen:)
 
2 dager, får ikke sett stort da men skal inn for sjekk fordi jeg må begynne med fragmin. Håper denne klarer seg... har mistet 5
 
Fikk bestilt meg time til TUL idag :D 30 dager til, men da vet jeg at de ser noe. Er ca 9 uker da. Men 1650 kr syns jeg er i drøyeste laget :wideyed:
 
Fikk bestilt meg time til TUL idag :D 30 dager til, men da vet jeg at de ser noe. Er ca 9 uker da. Men 1650 kr syns jeg er i drøyeste laget :wideyed:
Koster det 1650 kr??? :eek: steike..
Jeg har det med i prisen siden jeg har ivf, men mente jeg betalte 700,- for 4 år siden jeg.. Hmm..
 
Koster det 1650 kr??? :eek: steike..
Jeg har det med i prisen siden jeg har ivf, men mente jeg betalte 700,- for 4 år siden jeg.. Hmm..
Hun sa så :meh: jeg betalte 900,- for 4 år siden, men det var hos noen andre som har stengt nå. Håper utstyr, personale og opplevelse veier opp for pengene xsmile5
 
Fikk bestilt meg time til TUL idag :D 30 dager til, men da vet jeg at de ser noe. Er ca 9 uker da. Men 1650 kr syns jeg er i drøyeste laget :wideyed:
Whaaat?? Betaler 600 jeg!
Alle ultralydtilbyderne her i svg og omegn tar mellom 600-800kr. Sikker på du kun har bestilt tid for TUL?
 
Whaaat?? Betaler 600 jeg!
Alle ultralydtilbyderne her i svg og omegn tar mellom 600-800kr. Sikker på du kun har bestilt tid for TUL?
Dette er hos Aleris i Bergen :) Utifra hjemmesiden deres så er prisen så stiv pga det er spesialist-pris :wideyed: vet om 2-3 andre som tar TUL i Bergen, men de har ikke time før i november :bored:
 
Dette er hos Aleris i Bergen :) Utifra hjemmesiden deres så er prisen så stiv pga det er spesialist-pris :wideyed: vet om 2-3 andre som tar TUL i Bergen, men de har ikke time før i november :bored:
Veldig spesielt. Da hadde jeg helt klart valgt et annet sted å gjøre det! Austad diagnostikk osv i Bergen har jo priser på ultralyd for gravide fra 500kr. Man trenger jo kun en jordmor med ultralyd/doppler - ikke full legeundersøkelse :eek:
 
12 dager igjen:)
 
Jeg kommer til å bestille i uke 10-11.. ikke fordi jeg har opplevd noe selv, men fordi svigerinne min hadde en MA for bare noen uker siden, ble litt ekstra redde kjenner jeg.. Hvis det skulle være noe, vil jeg vite det før alle får vite det i uke 12
 
Back
Topp