Urolig ved mating

4gangerlykke

Flørter med forumet
Hei. Min jente er nå 4 uker, de siste dagene har hun plutselig blitt litt urolig når hun ligger til brystet, da spesielt ett av brystene... Noen som har vært borti dette og evt har noen råd/tips?

Her har lille også vært urolig en ukes tid. Han spenner seg og drar i brystet. Snur og virrer på hodet. Ikke godt når jeg har kjøttsår fra før :(
Har dessverre ingen svar på hvorfor...så følger med på denne tråden :)

Her har lille også vært urolig en ukes tid. Han spenner seg og drar i brystet. Snur og virrer på hodet. Ikke godt når jeg har kjøttsår fra før :(
Hun gjør det samme her. Har ikke funnet ut hvorfor, men de fleste gjør det visst:o Av og til kan det virke som om hun gjør det for ar melken ikke kommer fort nok for det skjer alltid ca 5 min inn i ammingen. Melken skyter fart med en gang hun fester seg, men så roer det seg og hun blir utålmodig.

Likt hos meg! Fra i går prøvde jeg å melke/pumpe bort den første melken slik at den værste spruten blir borte. Spent på å se om det hjelper. Ikke minst på urolig mage.

Back
Topp