Murringer?

Wachita

Elsker forumet
Maiblomstene 2017
Sensommerbarna 2019
Flere enn meg som har ekstreme murringer? De siste to dagene har jeg gått nesten hele dager med murringer. Helt grusomt! Akkuratt vondt nok til at det er irriterende, men ikke vondt nok til at jeg vil ta noe paracet!

Dette er vel det eneste symptomet jeg har på graviditeten også..

Kjenner ikke så mye nå lenger (bekymrer meg litt), men gikk tidligere med konstant press/murringer nederst i magen :) Ikke like vondt som du beskriver da... Varte vel kanskje fra positiv test til 5+0

Jeg har hatt murringer/kramper HELE tiden. Dritvondt. Har tilbragt noen timer på badegulvet og kaldsvetta fordi det er vondt. Legen sa det var vanlig da jeg tok det opp. Det er visst bare livmora som vokser og strekker seg for å gjøre plass.

Dette hjelper for meg: En varm håndt/varmeflaske i korsryggen og forsterstilling.

Jeg har hatt murringer/kramper HELE tiden. Dritvondt. Har tilbragt noen timer på badegulvet og kaldsvetta fordi det er vondt. Legen sa det var vanlig da jeg tok det opp. Det er visst bare livmora som vokser og strekker seg for å gjøre plass.

Dette hjelper for meg: En varm håndt/varmeflaske i korsryggen og forsterstilling.

Signerer denne! Gikk til lege for det samme og fikk samme svar :) Men om det skulle bli verre + blødninger skulle jeg komme tilbake.

Hadde mye murringer i helgen... Satt mye på jobb... Virker som det murrer mer da enn om jeg er i litt aktivitet!

Har noe murringer ja, men har roet seg litt nå syns jeg...

Jeg har murringer! Hadde det mye rundt uke 4-5 og igjen nå uke 7:) Gyn sa det var helt normalt ettersom ting strekker seg og vokser der nede.

Hadde skikkelig mye rundt uke4-5, men siden det har det värt mye mer sporadisk. Har også hatt en del mer stikkende smerter, som alltid resulterer i lett panikk og frykt for abort. Men har gått greit så langt i alle fall.

Ja, har det! Strekker og drar mye der nede :) til tider ganske ubehagelig. Mest på kvelden.

Back
Topp