Når fikk dere 3+?

Tester de aller fleste her inne mange ganger? Ser så mange som tester og måler så mye.. Jeg tok en test etter jobb en mandag, da jeg skulle få mensen på lørdagen og den ikke kom. Målte igjen på morgenurinen tirsdag, bare for å sjekke at jeg virkelig fikk to positive tester, noe jeg gjorde. Var da 4 uker på vei. Er nå 8+6, og har ikke målt siden. Tenkte at neste nå var TUL for sjekk.. :)

Tester de aller fleste her inne mange ganger? Ser så mange som tester og måler så mye.. Jeg tok en test etter jobb en mandag, da jeg skulle få mensen på lørdagen og den ikke kom. Målte igjen på morgenurinen tirsdag, bare for å sjekke at jeg virkelig fikk to positive tester, noe jeg gjorde. Var da 4 uker på vei. Er nå 8+6, og har ikke målt siden. Tenkte at neste nå var TUL for sjekk.. :)

Jeg tror det er mange som bruker ukesindikatoren for å få en slags indikasjon på at det er hcg stigning. Selv om jeg gjorde det i forrige svangerskap (fordi jeg merket at noen ikke stemte), så fikk jeg 1-2, 2-3 og 3+ selv om fosteret ikke levde lenger. Så i dette svangerskapet tok jeg så tidlig test, så derfor tok jeg en ny en ved ikm.

Jeg er vel i nesten samme båt som deg. Testet rundt den tiden mensen burde dukket opp, men ikke kom (mest for å avkrefte at jeg var gravid siden jeg egentlig ikke trodde jeg var det). Og måtte ta en ny en på morgenen etterpå fordi mannen mente det kunne jo være feil på den jeg tok på kvelden siden det i bruksanvisningen sto man helst skulle teste på morgenurin :-D :-D Hjalp ikke det gitt. Var visst fremdeles positiv dagen etter ;-)
Men etter det har jeg ikke sett behov for noen å teste mer.

Back
Topp