Hva er lurt å ha i hus? Komplett Apotek har tilbud og jeg trenger litt småtteri uansett.
Tips? Salver? Vitaminer?
Tips? Salver? Vitaminer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det den som heter sinksalve?Naf barnesalve er min absolutte favoritt på rompesalver!![]()
Er det den som heter sinksalve?
Sist de hadde dette tilbudet kjøpte jeg pannetermometer, neglklipper, ammeinnlegg både engangs og ull, brystsalve, rumpesalve, urinprøveglass etc.
Vurderer nå om jeg burde kjøpt sånne brystskjold og sånt også? Jeg har ikke så peil på sånt, men jeg regner med jeg blir veldig sår når jeg planlegger å amme?
Og hva med smokker? Er det litt dumt å kjøpe nå? Det er vel flere forskjellige typer, så kanskje litt dumt å kjøpe endel av de om mini ikke vil ha det merket jeg kjøper inn?
Og dere mer erfaring! Ser de har jordnøttolje.... det bør vel også vi gravide ha før fødsel? Holder det med den lille flasken med 100ml?
Takk for mange bra innspillSist de hadde dette tilbudet kjøpte jeg pannetermometer, neglklipper, ammeinnlegg både engangs og ull, brystsalve, rumpesalve, urinprøveglass etc.
Vurderer nå om jeg burde kjøpt sånne brystskjold og sånt også? Jeg har ikke så peil på sånt, men jeg regner med jeg blir veldig sår når jeg planlegger å amme?
Og hva med smokker? Er det litt dumt å kjøpe nå? Det er vel flere forskjellige typer, så kanskje litt dumt å kjøpe endel av de om mini ikke vil ha det merket jeg kjøper inn?
Og dere mer erfaring! Ser de har jordnøttolje.... det bør vel også vi gravide ha før fødsel? Holder det med den lille flasken med 100ml?
Min liste er som følger (har ikke kjøpt, men skal etyerhvert):
Badeolje (jojoba)
Mesoft
Inotyol
Bephanten
Febermåler
Negleklipper
Nesesug
Saltvannsdråper
Qtips
Paracet
Jobber på Apotek 1 og dette er hva jeg ville anbefalt å kjøpe også. Ville bare anbefalt febermåler til rumpa da disse er sikrest!![]()
Bra!Ja, blir sånn til rumpa her![]()
Rumpa må til ja haha...Jobber på Apotek 1 og dette er hva jeg ville anbefalt å kjøpe også. Ville bare anbefalt febermåler til rumpa da disse er sikrest!![]()