1 årsdag!

Verpesyk90

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Septemberlykke 2021
Har dere begynt å planlegge 1 årsdagen? Jeg sa i dag: ååå tenk om bare noen mnd skal han få åpne sine egne gaver, to dager på rad faktisk :p først julaften og bursdag dagen etter!
Jef har begynt å planlegge hvilken kake jeg skal lage og hva jeg vil gi han i gave :)

Her har jeg allerede tenkt på gave å bestille fotografering:) er hobbyfotograf, men har ikke studio selv så ønsker litt studiobilder fra ettårsdagen han eller rundt der om:) til jul får han noe han trenger, til bursdagen har vi tenkt litt på en lekebil som han kan sitte på. Han har bursdag på samme dag som søskenbarnet sitt så vet ikke helt enda om de skal feire sammen eller om vi skal ha to feiringer i år.

Nei, vet bare at jeg har fri den dagen. Er i mellomjula, så får se om noen har tid til å komme å feire :)

Her har vi ikke hatt navnedag enda en gang. Så har ikke rekt å tenke på det. Men synes han blir alt for fort stor så vil helst ikke tenke på det heller. Han er jo siste babyen min.

Her blir det også gaver juleaften og gaver 1.juledag på bursdagen. Dagen blir feiret i Spania med is og kake på kafe på formiddagen og hjemme med kake på ettermiddagen :)

Vi feiret 1 årsdag på søndag .
Tross termin 3 januar, kom lillemor 5 september. Så vi feiret bursdag med 22 gjester, 6 kaker og mer som en julaften av gaver.
SÅÅ koselig, og ikke så lite rørende for mamman. 17 uker prematur, men helt perfekt ❤️Vis vedlegget 195936
Oi! Såpass. Nydelig jente <3 gratulerer så mye med 1 årsdag :D

Tross termin 3 januar, kom lillemor 5 september. Så vi feiret bursdag med 22 gjester, 6 kaker og mer som en julaften av gaver.
SÅÅ koselig, og ikke så lite rørende for mamman. 17 uker prematur, men helt perfekt ❤️Vis vedlegget 195936
Blir rørt jeg også! Ser ut som ei fantastisk fin lita tulle!

Gratulerer så mye :)

Back
Topp