Termin i månedskifte

Noesånt

Forelsket i forumet
Hva gjør dere dersom termin blir endret til april eller juni? Bytter dere forum, er på begge eller blir værende i mai?

Jeg har termin 31 mai. Det blir ikke endret da det er ivf. Og jeg fødte prematurt sist så jeg endrer ikke. For 5,5 år siden hadde jeg termin midten av april, fødte midten av februar. Men har allikevel hatt mye glede av den termingruppen jeg ble kjent med da. Uansett når termin blir satt, så kan jo alltid baby bestemme en helt annen dato.

Med forrige gikk jeg fra 30 april til 1 mai på oul, da holdt jeg meg i april, men med en liten fot i mai. Angret etterpå fordi aktiviteten på forumet når jeg fødte 4 mai var laber så denne gangen tror jeg kanskje jeg hopper over i juni ved oul hvis jeg blir satt til 1 juni, men holder en knapp på at jeg heller blir satt 1-2 dager andre veien denne gangen:)

Sist hadde jeg termin i september, ble flyttet til oktober, men holdt meg til septembergruppa (og fødte i september).
Denne gangen har jeg termin 1. mai, holder meg til mai uansett. :)

Litt usikker på det selv. Termin 29. mai, men sist fikk jeg over tiden - derfor jat jeg til nå kun vært aktiv i juniforumet. Men lurer på om jeg skal "snoke" litt her også ;) Men føler jeg kommer lit sent inn her i såfall...

Jeg har termin i månedsskiftet april-mai. Etter norske beregninger 30. eller 1. Føler meg mest hjemme i mai-forumet fordi jeg føler alle på april er så mye lengre enn meg. Blir så demotivert når alle er over 12 uker ;) Forrige gang fødte jeg to dager før termin,så vanskelig å si hvor jeg ender.

Forrige gang hadde jeg mens termin i begynnelsen av august og OUL termin i slutten av juli. Ble værende på begge forumene :)

Min termin ble nettopp flyttet til april på tul, men sist gang fødte jeg en uke over termin, og man kan alltids bli flyttet tilbake igjen på oul, så jeg holder meg her :)

Jeg har termin i månedsskiftet april-mai. Etter norske beregninger 30. eller 1. Føler meg mest hjemme i mai-forumet fordi jeg føler alle på april er så mye lengre enn meg. Blir så demotivert når alle er over 12 uker ;) Forrige gang fødte jeg to dager før termin,så vanskelig å si hvor jeg ender.
Ganske likt som for meg. Er litt begge steder :)

Lurer litt på det jeg også, men har foreløpig holdt meg på mai. Termin er 27.mai, men forrige kom 6 dager over termin, så ser ikke bort fra at det kan bli en junibaby :)

Termin har vore 28 april, 30 april og nå 3 mai. Er kun her i mai gruppe og blir her uansett :)

Termin 27.mai, tror ikke jeg blir flyttet på da dette stemmer med el og tidlig ul (uke 10) :) Men om jeg hadde blitt flyttet til juni hadde jeg sikkert vært medlem av begge :)

Sist hadde jeg termin 2. februar og fødte 1. Holdt meg til samme forum likevel. Tittet ikke innom januar. Nå har jeg også helt i starten av mai, men jeg blir her uansett :)

Back
Topp