Mann med full peiling..

Ååå stakkars liten. Det hørtes forferdelig ut. Tenk å ha så vondt at hun heller holder igjen. Må ha vært en kjempe lettelse å få det ut. Høres ut som en bedre løsning det du gjorde der enn termometeret :)

Uff ja hun hadde det slettes ikke godt.
Gikk over til, og vanne ut melken i resten av ferien. Og nå som 18 åring må hun fremdeles passe på mengden melk hun får i seg.

Han en samboer som bærer og bærer når mini er sulten.. Så sier jeg det til han at han er nok sulten. Neeida, sikkert litt vondt i magen og fortsetter å bære mens han synger de grusomste salmer og babyen hyler... Når jeg endelig får babyen, gaper han som en gal og skulle helst ha hatt mat i går :p samme med bleier, så har jeg funnet mine favorittbleier (libero touch) mens han trumper på han pampers som lekker hele tia.. Så spør han meg om jeg har huska og bretta ut kanten.. Pikkene er vel litt ute om dagen ja :p

Ser først nå at jeg hadde tidenes skriveleif på slutten der, pikkene skulle være PIGGENE :angelic:

Ser først nå at jeg hadde tidenes skriveleif på slutten der, pikkene skulle være PIGGENE :angelic:
Hvem er skriveleif :P Regner med at flere enn meg forsto hva du mente :) Vel så at det skulle stå skrivefeil nå også. Måtte bare le litt. Så typisk at man skrive en feil til når man skal forklare en annen feil :P

Hvem er skriveleif :p Regner med at flere enn meg forsto hva du mente :) Vel så at det skulle stå skrivefeil nå også. Måtte bare le litt. Så typisk at man skrive en feil til når man skal forklare en annen feil :p
Hahha nei her jeg bor kaller vi det for skriveleif :p hvem som kom på den aner jeg ikke ^^

:-) synes "pikkene er ute " virket logisk og jeg da! Haha. Skriveleif sier vi her og ;)

Back
Topp