Vond rygg

Tullingen

Gift med forumet
Desemberskatter 2016
Har vondt i ryggen, kommer slike stikkninger (ca midt på ryggen litt til venstre side)

Har gått/stått mye i dag (åpen dag på brannstasjonen) kan det ha noe å si?

Noen som vet om det er normalt?

Mye liv i knøtte så ikke bekymret for han :)
 
Er jo lett for at man får vondter på plasser man ikke er vandt med under graviditet.
Men dersom du er bekymret og det ikke gir seg så kan du jo ringe til lege og rådføre deg.
Kan fort bli farlig å rådføre seg om helse på nettet. :)
 
Er jo lett for at man får vondter på plasser man ikke er vandt med under graviditet.
Men dersom du er bekymret og det ikke gir seg så kan du jo ringe til lege og rådføre deg.
Kan fort bli farlig å rådføre seg om helse på nettet. :)


Hehe derfor ingen googling på meg! Hehe
Men vet vond rygg er vanlig da.
 
Hehe derfor ingen googling på meg! Hehe
Men vet vond rygg er vanlig da.

Jepp, eneste jeg ville kanskje vært bekymret mer viss det var på siden der som nyrene er. Ihvertfall viss det ikke gav seg. :)
Men igjen, greit å rådføre seg med helsepersonell da.
 
Jepp, eneste jeg ville kanskje vært bekymret mer viss det var på siden der som nyrene er. Ihvertfall viss det ikke gav seg. :)
Men igjen, greit å rådføre seg med helsepersonell da.

Hvor ligger nyrene? :p
 
Nyrene ligger ganske langt oppe, beskyttet av nedre del av ribbekassen - så litt midt på overkroppen. Ei på kvar side :)


Så ca der jeg har vondt da...
Men de stikkningene forsvant plutselig igjen da.
 
Så ca der jeg har vondt da...
Men de stikkningene forsvant plutselig igjen da.

Jeg har våknet en del ganger om nettene av vondt i ryggen/nyrene. Så går jeg på do og tisser.
Og det går over, i utgangspunktet burde jeg våknet av jeg må på do. Legen trodde det var trykk på urinveislederene når jeg låg. Men at det ikke var farlig så lenge det gikk over. :)
 
Back
Topp