ArtigNok en gøy og aktiv dag her. Ble litt handel på loppis og stor stas å sitte i brannbil![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ArtigNok en gøy og aktiv dag her. Ble litt handel på loppis og stor stas å sitte i brannbil![]()
Man fikk liksom ikke den samme smash feelingenDe smaker høgg
He he du altsåMan fikk liksom ikke den samme smash feelingen
Ja jeg har en smash feeling når jeg spiser smash![]()
Hvilke smørbukkuler?Åh gud de smørbukkkulene er så gode
Haha, håper det var viktigVeeeldigogså ringe så tidlig på en helg da.
Haha gubben bare "hvem våger å ringe før 10" haha
Som man får kjøpt i butikkenHvilke smørbukkuler?
Jaja sparte du de pengeneIngenting faktisk![]()
mhm veldigDet var billig da
Åh så gøy. Loppis er så kjekt. Her ble det bilde, bøker og dukkehusArtigJeg var på loppis forrige uke og fikk kjøpt det fine juleserviset
![]()
Helt greit det å spare pengerJaja sparte du de pengene
mhm veldig
Veldig deilig ! Ikke ille det daDeilig når man får gjort slike ting![]()
Tja dagen har hvertfall flydd avsted, hvert ute å gått noen trilleturer for å få småen til å sove da Hehe
Jeg får så fnattBare prøve ? Ikke godt nok![]()
å det er det lenge siden jeg har gjortHva driver dere på med, jeg sitter og fargelegger
da fortjener du en pauseVasket, støvsuget og ryddet hele leiligheten (ikke i den rekkefølgen) og nå vasker jeg klær.
Liten pust i bakken nå.
Prøvd å aktivisere snuppa også![]()
Ja det er så koseligElsker vi på saltkråkan ❤❤
Kjedelig, burde ikke være nødvendig å beise hvert årNja ble ikke så mye bedre
Burde beiset i år også
Perfekt planBarn soverda er det bare å slenge beina på bordet å finne fram sjokoladen.
Ja han taper noe enormt! Og mannen ble overrasket når han så hvor lite svensk han kan og hva han egentlig ville ha hjelp til!Må jo være han som taper på det!![]()
Lov til å håpe han ikke gjør det daDet hadde hvert skikkelig deilig, men han våkner som regel hvertfall 1 gang om natta så blir nok ikke unntak i dag![]()
Ja men etter han stakk har jeg ryddet, tørket støv, vasket, støvsuget og vasket klærNoen er skippertaksmennesker. Det er vanskelig å lære nordiske språk da. Håper han er hjemme nå da, så du får slappet av litt i kveld.
Nei virkelug ikkeKjedelig, burde ikke være nødvendig å beise hvert år![]()