Da håper jeg du får en rolig dag på jobbNope jobber til 17
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da håper jeg du får en rolig dag på jobbNope jobber til 17
Godt hun ikke er syk daJaja så mye for mine planer om at snuppa blir hjemme idag.
Temperaturen var normal når mannen kom hjem igår kveld, var jo heller ikke feber igår.
Hun våkner tidlig og kan kjapt fortelle at hun skal i bhg og hadde masse energi.
Så virker ikke som om det var begynnelsen på sykdom igår allikevel bare sliten etter en bhg dag.
Det er jo bra at ho vil i bhg daJaja så mye for mine planer om at snuppa blir hjemme idag.
Temperaturen var normal når mannen kom hjem igår kveld, var jo heller ikke feber igår.
Hun våkner tidlig og kan kjapt fortelle at hun skal i bhg og hadde masse energi.
Så virker ikke som om det var begynnelsen på sykdom igår allikevel bare sliten etter en bhg dag.
Det spørs vel med 14 unger rundt megDa håper jeg du får en rolig dag på jobb![]()
HeheDet spørs vel med 14 unger rundt meg![]()
Så kjekt da. Tatt guttungen fri fra barnehagen . Skal med ei venninne på vilviteIdag skal vi besøke svigerfardet er standard annenhver fredag.
Hva med deg?![]()
Det gjør viNei nå må jeg dra
Skravles senere i kveld
Godt hun ikke var sykJaja så mye for mine planer om at snuppa blir hjemme idag.
Det skal jegHehelykke til. Kos deg så godt du kan.
Så koseligSå kjekt da. Tatt guttungen fri fra barnehagen . Skal med ei venninne på vilvite
Men det er vel greit?Bare jobb her
Her å ! Å rya i gangen henger utePå jobben , plutselig god tid. Starter ikke før 9.30
Det regner![]()
Nei si detOii såå lengehva er trikset? Min våkna i 4:15 tiden men sovna etter en time, sov til 7:30
![]()
Her skal vi besøke svigerfar senere idag![]()
Aah ja da er det fortjentNei si dethaha vi har sliti masse med søvnen her, så syns det er fortjent
Åja da skal du ikke klageAah ja da er det fortjenteneste vi sliter med er at hun våkner så tidlig
![]()
Ja det er veldig godt!Godt hun ikke er syk da
Håper det blir en fin dag på jobben daPå jobben , plutselig god tid. Starter ikke før 9.30
Det regner![]()