Skravletråd September

Faktisk ikke søl. Finger inn på oppsiden (vi ligger på siden begge to) og bare akkurat nok til å bryte vacuumet. Hun har to tenner, flere har ikke kommet i det siste. Men sånn hun har rotet med søvnen siste par dagene så er muligens mer på vei
Godt det var der da ihvertfall.

Høres jo ut som tenner eller lignende når hun tar fingeren i munn spesielt mens hun spiser/drikker

Nei ikke kvalm, bare ikke lyst på mat :p
Ok! :P det var jo bedre det da ;)
Du får prøv å tenk på alt du kan tenkes å få lyst på og handle det imorgen. Om det så er eple, wienerbrød eller yoghurt :)
Bare så du får i deg noe!

Har du vært på OUL nå?

I den forstand at jeg gikk og la meg i senga med han hengende i puppen:-). Så nå ligger vi nå her da og ammer mens storebror sover. Men virker som lillebror sover han også nå. Men skulle ikke sove i babynestet sitt slik jeg fikk ryddet og gjort andre ting
De finner vel sine yndlingsplasser ja ;)

Storebror er hentet i bhg, lillebror gråt hele bilturen hjem, ør i hodet. For 2. gang henter jeg storebror i bhg og får beskjed at ett annet barn har klort han helt uoppfordret. Storebror hadde bare sittet og lekt og fått ett kloremerke. Men heldigvis bare såvidt litt rød:-)
Til dere også? :( Camilla91 skrev jo nettopp om noe lignende som skjedde dattra hennes :(
Så trist at barna gjør slikt! Spesielt om det var helt uoppfordret. Jeg "skjønner" om barna krangler om en leke liksom...

:(
En kamerat av meg driver med gulrøtter. Å i dag brant kjølelageret hans ned til grunn. Kasser til 1 mill gikk føyken og han har akkurat startet innhøstingen og mangler nå lagring til ca 700 tonn gulrøtter.

Kjenner jeg blir stressa på hand veiene. :(
Å nei stakkars :(
Får han ut noe nytt på forsikringen da?

Ja ble på en måte litt skuffet, for var innstilt på svar:(
Men på autismesenteret kan de kun utrede autisme...andre instanser må utrede for andre diagnoser:)

Skjønner det, er slitsomt når man ikke vet hva det er og så utredninger som skal gjennomføres. Men får håpe dere snart kan få noen svar da :)

Ok! :P det var jo bedre det da ;)
Du får prøv å tenk på alt du kan tenkes å få lyst på og handle det imorgen. Om det så er eple, wienerbrød eller yoghurt :)
Bare så du får i deg noe!

Har du vært på OUL nå?
Ja jeg kjøper det jeg har lyst på, hvis jeg får lyst på noe. Nei skal om 14 dager :)

Trøtt ja, men sove får jeg nå ikke til... har en som har holdt på å styre nå i 5 timer, fikk i seg en liten bit med melkeprodukt i barnehagen så han har vondt i magen. Og for å toppe det hele så tissa han masse i senga mi.... og jeg som akkurat hadde satt på ny bleie, men den var like tørr inni når jeg tok den av som når jeg tok den på....

Opp om 2 timer og det blir tungt ja....

Trøtt ja, men sove får jeg nå ikke til... har en som har holdt på å styre nå i 5 timer, fikk i seg en liten bit med melkeprodukt i barnehagen så han har vondt i magen. Og for å toppe det hele så tissa han masse i senga mi.... og jeg som akkurat hadde satt på ny bleie, men den var like tørr inni når jeg tok den av som når jeg tok den på....

Opp om 2 timer og det blir tungt ja....
Åå kjære :o håper det ble litt søvn på deg. Selv om du skal opp om 2 timer. God bedring til lilleguttt <3 ikke noe gøy når det er magevondt på gang.

Her så var det en som våkna 04:15 :o
Sovna heldigvis nå. Så da skal jeg prøve å få meg ett par timer på øye ;) ble ikke mye søvn her heller i natt :(

Back
Topp