Aprilnurk2017
Betatt av forumet
Er i uke 12 nå.. 11+2 i dag.. den siste uken har jeg ettwr jeg har lagt meg kjent en svak dunking og bevegelse 5cm nedenfor navelen.. er det mulig å kjenne noe så tidlig? El er det mine hjerte slag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er nok bare mitt hjerte jeg kjenner.. men er veldig spesielltDet kan være mulig, men svært uvanlig spesielt for førstegangsfødende. Kjenner det ikke som regel før uke 18 og utover.
Med første kjente jeg liv fra den lille i uke 14-15, ordentlig spark fra uke 20![]()
Ja er akkurat sånn det følesJeg kjente det 11+3 forrige gang, andre gang jeg var gravid. Kjentes ut som små sommerfugl-vinger i starten. Verdens beste følelse!
Ja er akkurat sånn det føles
Jeg kjente det også 11+3 sist gang (tredjemann) Er 11+4 nå og har kjent samme bittesmå bevegelseneJeg kjente det 11+3 forrige gang, andre gang jeg var gravid. Kjentes ut som små sommerfugl-vinger i starten. Verdens beste følelse!
Er så deilig!!! Gleder meg så veldig.Jeg kjente det også 11+3 sist gang (tredjemann) Er 11+4 nå og har kjent samme bittesmå bevegelsene