Noen som er sykemeldt?

Var sykemeldt 3 dager når jeg hadde blødninger, men utover det har jeg vært og er i 100% jobb :)

Var sykemeldt i fra uke 13 og ut svangerskapet sist. Livredd for gjentakelse av det. Jeg er utrolig kvalm og uvel, samt at jeg har perioder med utmattelse, men jeg piner meg selv på jobb. Det er en kamp, jeg jobber med meg selv hver eneste dag. Får se hvor lenge jeg klarer.. Drømmer om å våkne opp en morgen og være helt i form igjen!

100% ut uken pga kvalme, svimmelhet og psykisk stress på jobb. Neste uke skal jeg prøve 50%. Blir deilig, selvom jeg nyter av å kunne slappe av hele dagen, og hente W i barnehagen tidligere og kose meg med han ❤️

100% pga ekstrem kvalme Satser på det roer seg snart for jeg har veeeeeldig lyst til å være på jobb

Jobber fullt, håper jeg kan fortsette med det frem til permisjon :-)

Jobber fullt jeg også, og håper jeg klarer det videre. Forrige svangerskap var jeg veldig bestemt på å ikke bli sykmeldt, denne gangen tar jeg det litt mer som det kommer. Med ei litta ei som våkner mange ganger om natta kjenner jeg at jeg er riiimelig sliten :o

Jobber fullt, men brukt 4egenmeldinger til nå på de verste kvalmedagene. Men merker jeg er kjempesliten etter jobb. Forrige uke gikk vi også over til vintertid og jobber da til 15:45 istedenfor 15:00. Vurderer å høre om delvis sykmelding, men som tillitsvalgt og høstens lønnsforhandlinger passer det dårlig.

Sykemeldt i starten av svangerskapet pga det som hendte i april (se første innlegg i dagboken evt.).

Forrige gang på dette tidspunkt var jeg innlagt for væske og næring. Er bare glad for hver dag jeg får i meg mat og holde på det. Kjenner at en hektisk 3-delt turnus og en turbo på 11 mnd ikke er forenelig med denne kvalmen.

I wish.. Har det ganske dritt på jobben, håper jeg klarer å få meg ny jobb før magen blir stor.:smiley-angelic006

Jeg bare lurer på dere som er sykemeldt så tidlig,har dere sagt det til arbeidsgiver at dere er gravide? For på min jobb så kan vi se på lista over hvem som er på jobb og hvem som er sykemeldt og da står det "svangerskapsrelatert" hos ei som jobber hos oss. Er jo litt dumt at det skal avsløres på den måten :(

Jeg har sagt ifra at jeg er gravid. Men vet ikke om det kommer opp noe slik info på våre systemer (håper ikke det...)

Jeg bare lurer på dere som er sykemeldt så tidlig,har dere sagt det til arbeidsgiver at dere er gravide? For på min jobb så kan vi se på lista over hvem som er på jobb og hvem som er sykemeldt og da står det "svangerskapsrelatert" hos ei som jobber hos oss. Er jo litt dumt at det skal avsløres på den måten :(
Er det i det hele tatt lov?? Man er ikke pliktig til å oppgi til arbeidsgiver hvorfor man er sykemeldt.

Jeg har sagt fra at jeg er gravid, men kun sjefen min som vet hvorfor jeg er sykemeldt. Hørtes rart ut at det står hvorfor hun er sykemeldt? Akkurat det er det jo ingen som har noe med!

Jeg er i 100% jobb og håper virkelig jeg klarer det svangerskapet gjennom. Sliter ned kvalme, men foreløpig har jeg ikke kastet opp slik jeg gjorde i første svangerskap. Det som skremmer meg er at bekkensmertene har begynt allerede. De kom svært tidlig i forrige svangerskap også og førte til at jeg ble 30% sykemeldt da. I morgen etter tidlig ultralyd skal jeg bestille time hos manuellterapeut som visstnok skal være flink innefotball behandling av bekkensmerter. Kanskje det kan hjelpe litt

Nei, jeg trodde ikke det var lov! De andre som er sykemeldt står jo kun som "sykemeldt".
Kanskje hun er på svangerskapspenger?

Arbeidsgiver skriver ikke noe slikt før den ansatte vil, og det er ofte den ansatte som vil det for å kanskje få litt slack.

Back
Topp