Godt å høreVeldig ! Men han er heldigvis betydelig bedre i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å høreVeldig ! Men han er heldigvis betydelig bedre i dag
God morgenGod morgen jenterjeg har sovet kjempegodt i natt. Håper dere også har det
Min sto også tidlig opp en periode nå derimot....Hahah jeg vet![]()
God morgenGod morgenher skal jeg bare løpe innom badet før jeg leverer en trøtt tass i barnehagen. Og så skal jeg nyte noen timer alene
![]()
Det er alltid en risiko!å gjett om. Var i grunn litt bekymret for at samboeren skulle begynne å snackse på dem i natt![]()
Ååh, så herlig daEndelig fikk M kose med pappa igjenho ville så gjærne det i går
![]()
Hahah! Fikk en liten "du måtte spørre da??" Så måtte jeg ringe mamma å tilstå hva jeg hadde gjortIkke bare en gang liksom men to
Fantastisk
Haha, så braKopierte bare det jeg skrev til Kengu
Møtte på en gammel kollega av mamma igår, han hadde med seg en unge på 3-4 år.
Jeg "ååh har du fått barnebarn, så koselig"
Han "nei dette er datteren min"
Jeg "ååh jaa.."
Så kommer det en til jente i 20 årene.
Jeg "barnebarn??"
Han "nei dette er kona mi"
Følte jeg dumma meg litt ut der. Var hvertfall ganske rød i toppen![]()
Vi hadde en periode hun stod opp 7Min sto også tidlig opp en periode nå derimot....
God morgen KenguGod morgen folkens![]()
Det gjør det her ogsåDet regner ute![]()
Gjett om jeg sendte gubben ett "hent spaden i bilen, jeg må grave meg ned" blikketHaha, så brajeg hadde gravd meg ned
![]()
Haha, han dævva nok litt han ogsåGjett om jeg sendte gubben ett "hent spaden i bilen, jeg må grave meg ned" blikkethan klarte knapt å holde maska å fniste
![]()
Skjønner hun gjorde detHahah! Fikk en liten "du måtte spørre da??" Så måtte jeg ringe mamma å tilstå hva jeg hadde gjorthun lo så hun grein
![]()
MhmVi hadde en periode hun stod opp 7vi jobba så hardt i sommer. Men nå er vi tilbake til gamle rutiner
Haha har du en som ikke er så glad i å stå opp tidlig?![]()
God morgenGod morgen alle sammen
Venter på konklusjon etter utredning av eldstemann![]()
Øiker ikke detDet gjør det her også![]()