Lillemor gulper helt vanvittig mye! Det bare renner ut.. hvis hun ikke raper etter måltid blir det verre, men selv om hun raper kommer det gulp da også...
noen tips og råd?
noen tips og råd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
https://ammehjelpen.no/upload/2010/05/11/7.jpgVi fikk tips om å amme i en stilling slik ar babyen er mest mulig oppreist. Når jeg sitter tar jeg feks beina i kors og støtter opp babyen mellom beina mine. Håper du skjønte hva jeg mener??
Anbefaler dr brown sine flasker forresten, det hjalp oss. De blir anbefalt fra Ullevål blant annet. Et system som reduserer luften de små får i seg.Lillemor gulper helt vanvittig mye! Det bare renner ut.. hvis hun ikke raper etter måltid blir det verre, men selv om hun raper kommer det gulp da også...
noen tips og råd?
Her har det ingenting å si om jeg venter eller ikke. Gulpen kommer uansettDumt spm kanskje, men hva er best: løfte henne opp for å rape med en gang hun er ferdig, eller vente et minutt eller to? (slik at maten har kommer seg godt ned i magen før jeg rører på henne)....
For meg hjelper det og vente et lite minutt, generelt må han flyttes med forsiktighet, ikke noe unødvendig bøying etc..Dumt spm kanskje, men hva er best: løfte henne opp for å rape med en gang hun er ferdig, eller vente et minutt eller to? (slik at maten har kommer seg godt ned i magen før jeg rører på henne)....
Føles slik her også..Her har det ingenting å si om jeg venter eller ikke. Gulpen kommer uansett![]()
Okei, kanskje jeg skal prøve på det da!For meg hjelper det og vente et lite minutt, generelt må han flyttes med forsiktighet, ikke noe unødvendig bøying etc..