Første legetime i morgen..

Ja, men jeg tviler på at damer som ikke har hatt positiv graviditetstest gidder det ...? ;) Hjemmetestene er jo så bra og like bra som de på legekontoret, så det er jo ikke nødvendig å ta ny hcg-test av urinen hvis man har konstantert det hjemme. Det finnes jo ikke noen annen måte å sjekke graviditet på vanlig legekontor enn samme test som man gjør hjemme.
Si at du mister i uke 7.. forsteret er dødt.. men du vet ikke om det også går du til legen.. mulig jeg er rar da.. men hadde legen da testet hadde jo hcgen vert litt lav..

Si at du mister i uke 7.. forsteret er dødt.. men du vet ikke om det også går du til legen.. mulig jeg er rar da.. men hadde legen da testet hadde jo hcgen vert litt lav..
Da må man ta en blodprøve som gjerne må sendes inn til en lab (man får ikke øyeblikkelig svar) og tolkningen blir ofte veldig vanskelig siden nivåene varierer. Det er nok dessverre kun ved ultralyd man kan være sikker på ma

Da må man ta en blodprøve som gjerne må sendes inn til en lab (man får ikke øyeblikkelig svar) og tolkningen blir ofte veldig vanskelig siden nivåene varierer. Det er nok dessverre kun ved ultralyd man kan være sikker på ma
Mhm var det legen sa.. men mange som er uvitende

Back
Topp