Kontroll på sykehuset i dag

InLoveAndIHateIt

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Fått bekreftet at jeg må på sykehuset i nabo fylket å føde. Pga de ikke har nyfødt intensiv der jeg skal føde. Å pga sv.dia så er vist sjansen større for lavt blodsukker ol hos baby.

Så har jeg fått bekreftet at jeg vil bli forløst i uke 38-39. Så rett på tampen før jul. Håper jeg blir forløst nærmere uke 38 så jeg rekker hjem til jul.

Men da blir det desember baby :) så da henger jeg nok mest her fremover :D

Venter også på time hos fødsels lege, mtp planlagt keisersnitt. Skulle egentlig vært der neste mandag på det sykehuset her. Men nå må jeg vente på ny time der jeg skal føde. Så den er ganske kjip :( hadde vært så godt å fått avklart!

Så det var dagen min i dag ;)

Så spennende :D
Håper det blir uke 38 da slik at du får komme hjem til jul.

Så fint at du får en noenlunde dato å forholde deg til. Håper du får føde så du rekker hjem til jul. :)

Min baby hadde helt fint blodsukker etter fødsel selv om jeg hadde svangerskapsdiabetes. Han var overtidig og stor (født i uke 41+0 4.3 kg, 55 cm).

Så spennende, håper du får uke 38 ❤️

Blir veldig spennende. Må du reise langt da?

Blir bare 45 min i bil ca. Så ikke så galt. Men litt kjedelig når sykehuset her tar 10 min :p

Ser den.
Vi har over en time til nærmeste sykehus. :)
Men skjønner at det er kjedelig når dere har noe som er mye nærmere. :)

Ser den.
Vi har over en time til nærmeste sykehus. :)
Men skjønner at det er kjedelig når dere har noe som er mye nærmere. :)

Må bare få en dato å forholde meg til. Håper jo på keisersnitt. Men blir jo igangsatt vis ikke. Så kan jo planlegge litt :) men å sitte i bil med rier er noe dritt ;) så ha god dialog med føden når det starter. Så du kan komme inn før de blir for heftige når dere har så lang vei ;)

Må bare få en dato å forholde meg til. Håper jo på keisersnitt. Men blir jo igangsatt vis ikke. Så kan jo planlegge litt :) men å sitte i bil med rier er noe dritt ;) så ha god dialog med føden når det starter. Så du kan komme inn før de blir for heftige når dere har så lang vei ;)

Hadde synes det var fantastisk med en fast dato å forholde seg til ja. :) men her må vi nok vente i spenning.
Blir spennende, kvir meg ikke til fødselen heldigvis. Er første så aner ikke hva jeg går til. :) Har ihvertfall ikke lyst å reise til kk for å bli sent hjem igjen, så ønsker at jeg skal være langt nok til å bli lagt inn når jeg først kommer på sykehuset. :)

Hadde synes det var fantastisk med en fast dato å forholde seg til ja. :) men her må vi nok vente i spenning.
Blir spennende, kvir meg ikke til fødselen heldigvis. Er første så aner ikke hva jeg går til. :) Har ihvertfall ikke lyst å reise til kk for å bli sent hjem igjen, så ønsker at jeg skal være langt nok til å bli lagt inn når jeg først kommer på sykehuset. :)

Jeg hadde 45 min reisevei sist også. Da ble jeg lagt inn selv om jeg hadde en cm og lite effektive rier pga lang reisevei :) så kan vær greit å tenke litt på det også. Men det vet jo sykehuset også.

Jeg hadde 45 min reisevei sist også. Da ble jeg lagt inn selv om jeg hadde en cm og lite effektive rier pga lang reisevei :) så kan vær greit å tenke litt på det også. Men det vet jo sykehuset også.

Får snakke med de om det når det nærmer seg. En vennine her fra måtte reise hjem igjen til tross for over en times reise. :) er vel sikkert forskjellig hvordan ting blir praktisert og etter hvem man treffer på. :)

Back
Topp