<3 IKM uke 42 <3

Lambi`83

Forumet er livet
Septemberlykke 2015
Sommerfuglene 2017
Denne ppen DA!! Nå skal vi alle bli gravide :D :D

Tilleggsopplysninger er gøy! Hvilken pp dere er i, hvilket barn i rekken som prøves på, når EL forventes, evnt. andre ting dere vil dele :)
Nå må vi heie på hverandre! Lykke, lykke til alle sammen!! :D :D

:happy093:dance008GRAVID!!!:dance008:happy093

:D Bukett :D

:D HåperPåEnSkatt :D
:D Lambi`83 :D
:D Fersking1988 :D

:D Tust :D

:D Shoegrl :D

:D **Poppy** :D

:D Frokostkaffe :D
:D Isa28 :D

:smiley-angry016 TR :smiley-angry016

:( S25 :(

:( Hilla :(

:( Mirasi :(
:( Ønsker en liten en :(
:( MI88 :(
:( Lillafrosk :(

:( thereseGG :(

:( LilleK :(

:( Frk.Fiskarkona :(

:( BBF :(
:( Flareon :(

:( myaone :(
:( DrømmerOmTreSmå :(

:confused013 Ikke oppdatert :confused013

:confused013Vilsågjerne101:confused013

:confused013Oslo1987:confused013

:confused013solsikkefrø :confused013
:confused013Emmisel:confused013

:confused013Ma Mi :confused013

:nailbiting:IKM passert :nailbiting:

:nailbiting:Engsoleie :nailbiting:

:nailbiting:MiniMa:nailbiting:

Last edited:
17. Okt. Pp16. Prøver på nr 2.

19 oktober. Pp2 etter MA. Prøver på første

Last edited:
IKM 19.10, pp 8 :)

Ikm 19.10, pp 9, brukt conceive plus i to pper, prøver på første barn.. Syns hele prøvinga er en berg-og-dalbane av følelser, men det har vært ekstra hardt de to siste pp, føles som om det aldri går! :( håper virkelig virkelig at dette kan være ppen vi klarer det!

Ikm 19.10, pp 9, brukt conceive plus i to pper, prøver på første barn.. Syns hele prøvinga er en berg-og-dalbane av følelser, men det har vært ekstra hardt de to siste pp, føles som om det aldri går! :( håper virkelig virkelig at dette kan være ppen vi klarer det!

Uff :( Helt enig, dette er ikke for pyser.... Må minne meg selv på at det er ikke snakk om at det ikke går, det er bare spørsmål om når!! Du skal bli mamma en gang, forhåpentligvis i juli 2017 ;) :D

Hei:) Jeg fører meg opp i denne uken også jeg. Har hatt sykluser på 28-30 dager siste halve året. Er i pp4 nå på første barn. Med 29 eller 30 dagers syklus hører jeg til her med IKM 17/10 eller 18/10, og EL 03/10 eller 04/10. Følger også uke 41 mtp syklus på 28 dager.

Hei. Syklusene er uregelmessige men denne mnd fikk jeg en 28 dagersyklus:) så da tror jeg får tr 17.10. Prøver nr 2 over 1,5 år nå.

Uff :( Helt enig, dette er ikke for pyser.... Må minne meg selv på at det er ikke snakk om at det ikke går, det er bare spørsmål om når!! Du skal bli mamma en gang, forhåpentligvis i juli 2017 ;) :D
Jaa, det er sant! :) må prøve å holde fast i de positive tankene!

Det er veldig bedritent innimellom.....

Back
Topp