• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd September

Haha mamma var sånn i starten, så den første tiden så jeg rett inn i øret hennes. Nå kan hun fint finne på å facetime på toget :p gjerne da starte med å ikke snu kamera så jeg ser masse fremmede :p
Pappa er sånn som holder ipaden laaangt opp i ansiktet :p intimsone hva er det a :p ser rett inn i øynene på mannen.
Haha kanskje like greit de i min familie liker vanlig samtale ;)

Blir en bra dag:D alene med barna i ettermiddag/kveld da:P en utfordring med 3 små i alle retninger på markedsdag..

Deilig med kosestart på dagen❤️

Haha ja det blir nok en utfordring :P hva slags markedsdag er de har?

Ja var veldig deilig❤

Åh.. Pengene ryr ut virker det som.. Varmekablene på badet har streika, noen uker før termin er det dårlig business med kaldt bad, og ikke nok med det.. Så ryker noe kjølevæske greier på bilen.. Så den skal inn til sjekk i mårra.. Brukte Trump kortet, at jeg er høygravid og trenger en bil som funker raskt.. Så selv om nesten alle verksteder har over to uker vente tid.. Så fikk æ jammen mæ time så raskt.. Men sukk.. Mye penger på veg ut av konto... :(
Utrolig kjedelig når alt kommer på en gang :/

Haha ja det blir nok en utfordring :P hva slags markedsdag er de har?

Ja var veldig deilig❤
De selger alt mulig på skolen:) ting barna har laget, fotografier av barna, popcorn, kaker, høstsuppe, bøker, grønnsaker osv:)
Også selger de lodd med flotte premier. Alle pengene går til et barnehjem i Peru:)

Back
Topp