Ja jeg vet !Men det kommer ikke på sekundet da![]()
Samt må ha masse mer info
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg vet !Men det kommer ikke på sekundet da![]()
Samt må ha masse mer info
Hæ, så koselig som det er her?!Nope så lenge blir jeg ikke om jeg ikke får flere barn![]()
Hvor mange skal du ha?Ja håper det ! Gruer meg til neste behandling allerede![]()
Haha kanskje like greit de i min familie liker vanlig samtaleHaha mamma var sånn i starten, så den første tiden så jeg rett inn i øret hennes. Nå kan hun fint finne på å facetime på togetgjerne da starte med å ikke snu kamera så jeg ser masse fremmede
Pappa er sånn som holder ipaden laaangt opp i ansiktetintimsone hva er det a
ser rett inn i øynene på mannen.
Det stopper seg jo selv når dere ikke får de på fotenVil jo gjerne ha de
Greit å gå for 200.000 innlegg daVi får se da
Skulle ønske mine gjorde det. Men de skal facetime hele tiden. Angrer nesten litt på at jeg lærte de detHaha kanskje like greit de i min familie liker vanlig samtale![]()
Ha ha koselig jaHæ, så koselig som det er her?!
Da satser vi på flere barn![]()
Hva gjør de?Vis vedlegget 198122
Ubehagelig med disse plasterne
Blir en bra dagalene med barna i ettermiddag/kveld da
en utfordring med 3 små i alle retninger på markedsdag..
Deilig med kosestart på dagen![]()
Bare håper det kan bli sånn fremover. Da kan jeg lese på morranSliten hun da![]()
Ja men må jo være mulig å få de påDet stopper seg jo selv når dere ikke får de på foten![]()
Er ikke det, vet mange med lignende opplevelser med ToyotaDet er jo ikke verst![]()
Ha ha det er myeGreit å gå for 200.000 innlegg da![]()
Utrolig kjedelig når alt kommer på en gang :/Åh.. Pengene ryr ut virker det som.. Varmekablene på badet har streika, noen uker før termin er det dårlig business med kaldt bad, og ikke nok med det.. Så ryker noe kjølevæske greier på bilen.. Så den skal inn til sjekk i mårra.. Brukte Trump kortet, at jeg er høygravid og trenger en bil som funker raskt.. Så selv om nesten alle verksteder har over to uker vente tid.. Så fikk æ jammen mæ time så raskt.. Men sukk.. Mye penger på veg ut av konto...![]()
Ikke for deg velHa ha det er mye
De selger alt mulig på skolenHaha ja det blir nok en utfordringhva slags markedsdag er de har?
Ja var veldig deilig❤
Hehe, det hadde jo vært kjektBare håper det kan bli sånn fremover. Da kan jeg lese på morran![]()
Da får du google om det er noen triksJa men må jo være mulig å få de på
Han har supertynne ankler