Blir en bra dagGod morgenhøres ut som om du skal ha en fin dag da
![]()
Her har jeg hatt deilig kosetid med småen i senga og nå leker han litt med traktoren før vi skal dusje og i barnehagen![]()
Deilig med kosestart på dagen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir en bra dagGod morgenhøres ut som om du skal ha en fin dag da
![]()
Her har jeg hatt deilig kosetid med småen i senga og nå leker han litt med traktoren før vi skal dusje og i barnehagen![]()
Takk, du ogsåGod morgen søte ronja
Haen fin dag
Hehe, så bra hun trivesSnuppa du så søt ❤
Spør om hun vil i bhg eller kose hjemme med mamma, får til svar at hun vil først i bhg så etterpå kan jeg hente og vi kan kose![]()
Hun er veldig veldig glad i bhg og blir sint de dagene hun ikke skal![]()
Takk søte duGod morgen
Kos deg masse idag.
Hun så veldig veldig våken utHe he ikke godt å si
Veldig god følelse etterpåDen er utfordrende, men kjekt når man klarer det.![]()
Takk det skal jegTakk, du også![]()
Fornøyd med å være alene også sikkertHun så veldig veldig våken ut![]()
Hehe, så bra han henger medÅåh! Kjenner litt stolthet når min gamle far som forøvrig hater alt av nymoderne elektronikk og duppeditter er så moderne å ringer på facetime og skryter av at han har skaffet seg vipps![]()
God morgenGod morgen
Kb levert halvveis til skolen
Vaskemaskin satt på
Gang vasket
Søppelskap ryddet
God morgen søte duGod morgen alle flotte damer!
God morgen flotte![]()
Gooood morning mirell
Vær forsiktig i trafikkenSitter hos legen nå. Forsinkelser som vanligmen det overlever jeg, bare det å komme seg ned var en utfordring. Skolebarn på sparkesykkel
de kjører sabla fort også. Holdt på å bli påkjørt 3 ganger minst.
god moooooorgenGod morgen søte du![]()
Hihi, sikkert ikke såå lengeVeldiggudene må vite hvor lenge hun har vært våken
![]()
Tenker og det. Hadde lyst å ha henne hjemme siden jeg har fri. Men leverte heller 830 istedenfor 715. Og henter etter måltidet 1330. Så sikkert rundt 14Sikkert lurt å la henne være der litt når hun er så ny
Like greit å få det gjortGod morgendu er effektiv!
Smart valg spør du mrgTenker og det. Hadde lyst å ha henne hjemme siden jeg har fri. Men leverte heller 830 istedenfor 715. Og henter etter måltidet 1330. Så sikkert rundt 14