bæresjal

Må dessverre si at alt vil være litt kronglete den første gangen om du ikke har kjennskap til det fra før :P
Har ikke brukt caboo selv, men har prøvd det og den er veldig lettvint og god :)
Men de elastiske sjalene ifølge de jeg har hørt med synes de begynner å sige og bli tunge etter ungen har blitt mellom 6-9 kilo og anbefaler videre vevd sjal eller sele.
Men du kan jo melde deg inn i den norske bæregruppa på fb, der er det mange med peiling og erfaring hvor du kan få mange gode råd angående kjøp og bruk av bæretøy :)

Noen som erfaring med dette bæresjalet http://mammashop.net/baereutstyr/close-baby-carrier-nct ?

evt. kan anbefale noen andre som er ENKLE i bruk?
Jeg takler ikke sånne som er kronglete å ta av og på, som man "lærer når man har gjort det noen ganger" som er sånn et titalls ganger sikkert :p neitakk.

Babyen min er 1,5 mnd :)

Hilsen utålmodig mamma.
Må dessverre si at alt vil være litt kronglete den første gangen om du ikke har kjennskap til det fra før :p
Har ikke brukt caboo selv, men har prøvd det og den er veldig lettvint og god :)
Men de elastiske sjalene ifølge de jeg har hørt med synes de begynner å sige og bli tunge etter ungen har blitt mellom 6-9 kilo og anbefaler videre vevd sjal eller sele.
Men du kan jo melde deg inn i den norske bæregruppa på fb, der er det mange med peiling og erfaring hvor du kan få mange gode råd angående kjøp og bruk av bæretøy :)

Jeg er ikke helt enig der. Close caboo er veldig enkel og "idiotsikker".
Den er bare å tre over hodet som en genser. "sette babyen på plass" og stramme alene.

Jeg bruker selv vevd sjal. Men har hatt både elastisk mobywrap og caboo.
Å caboo er det letteste jeg har hatt. :)
Den er virkerlig å anbefale!

Jeg er ikke helt enig der. Close caboo er veldig enkel og "idiotsikker".
Den er bare å tre over hodet som en genser. "sette babyen på plass" og stramme alene.

Jeg bruker selv vevd sjal. Men har hatt både elastisk mobywrap og caboo.
Å caboo er det letteste jeg har hatt. :)
Den er virkerlig å anbefale!

Som jeg sa, har bare testa den, og det var med en baby på 9 kilo som ikke skulle være i ro :P Fikk aldri brukt elastisk selv da vi allerede hadde vevd fra før, så har ikke erfaring med det.

Som jeg sa, har bare testa den, og det var med en baby på 9 kilo som ikke skulle være i ro :p Fikk aldri brukt elastisk selv da vi allerede hadde vevd fra før, så har ikke erfaring med det.
;) skjønner. :)
Knøtte var 10 kg da jeg sluttet med cabooen. D
Da gikk jeg over til Oscha sjalet mitt.
;)

Noen som erfaring med dette bæresjalet http://mammashop.net/baereutstyr/close-baby-carrier-nct ?

evt. kan anbefale noen andre som er ENKLE i bruk?
Jeg takler ikke sånne som er kronglete å ta av og på, som man "lærer når man har gjort det noen ganger" som er sånn et titalls ganger sikkert :P neitakk.

Babyen min er 1,5 mnd :)

Hilsen utålmodig mamma.

Anbefales! Jeg er bærefersking! Har hatt caboo siden junior var ca 1 mnd. Den er veldig lett å ta på, når du har prøvd 1 gang. Anbefaler deg å se i instruksjonsboka, hvor det følger med bæreinstruks med bilder. Jeg prøvde med en bamse først, slik at jeg fikk til stramming. Ellers blir det lettere og lettere for hver gang. Jeg er absolutt nybegynner, og har stålkontroll på caboo! :D Til og med svigerfar fikk til caboo, og det overrasket oss! :P

Lykke til! :)

Har meitai! Er 5. typen sjal jeg prøver, og endelig fant jeg et brukbart! Bruker det enda, gutten min er 7 mnd :)

Takk for svar alle sammen.

Men noen som vet om jeg kan gå for den som er for de "som er liten og nett"? HAha, jeg veier 56 kg (og det taller faller nok enda lenger ned nå i ammeperioden) og er 162 høy. Er relativt "nett" i benbygningen og sånn, men står jo ikke noe om vekt og sånn på sidene der... Den var jo endel billigere liksom.

Back
Topp