Mulig SA ...

XuperB

Forumet er livet
Himmelbarn
Junilykke2018
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Maisløyfene 2024
Kort fortalt, spottet brunt før helga, hadde ingenting på lørdag men så fikk jeg en blødning tidlig på søndagsmorgenen (med hinnerester, sånn for å være ekkelt detaljert). Ble med blødningene på morgenen og spotting utover formiddagen, men nå startet det på igjen med frisk lys blødning (i går var den ganske mørk). Har også mistet litt av symptomene jeg hadde, så spørs om det bare går en vei nå. Skal til legekontoret kl 11:10, og tiden snegler seg ganske så sakte avgårde. Får sikkert ikke svar med en gang heller, vet ikke om jeg skal noe annet enn å ta hcg-prøve.

Ei uke side positiv test bare, snakker om berg- og dalbane av følelser på kort tid (er/skulle vært 5 + 4 i dag). Først spenning om mensen faktisk ikke kommer, så gleden over positiv test, deretter bekymring og engstelse. Over et år siden prøvingen startet, så det satt ikke akkurat på første forsøk heller.

Hadde ikke trodd det skulle være så tungt å miste noe som knapt har festet seg. :( Nå er det jo ikke 100 % sikkert enda, men tør ikke ha for store forhåpninger. Spesielt ikke mtp hvordan blødningene har vært.

Huff :( Du må ha masse lykke til! Håper spiren holder seg <3 Jeg har ikke noen erfaringer å dele dessverre... Sender en klem!

Huff av meg.. Sender masse varme tanker og klemmer! Håper alt ordner seg!:Heartred
Lykke til.

Takk alle sammen. Som ventet fikk jeg ikke noe klart svar i dag. Fastlegen prøvde med både innvendig og utvendig UL, men hun klarte ikke å få et tydelig bilde av livmora så det var bare grums på skjermen. Tok HCG-prøve, og skal ta ny på onsdag. Svar fredag. Dette blir ei laaang uke! Dersom den har steget skulle hun henvise meg til TUL på sykehuset. De har bedre UL apparat og er muligens litt stødigere på å finne ting tidlig.

Har liggende en test med ukesindikator som jeg funderer på å ta. Ikke at den sier noe om fremtiden, men kanskje jeg får ro i meg dersom den mot formodning skulle vise 3+? Får gruble litt på det, eller ev. spare den til neste gang.

Uff, vil bare gi deg en klem og virkelig håper på det beste❤️

Vent å se på prøvene. Hadde jeg gjort. Jeg mistet sent , mellom 11-12 uker. Da var det litt spotting først, for å så ta av igjen. Derav kom det mere klumpete og renere blod. Så det var kroppen som ordnet opp i moder jord.. Det er tøft og tungt. Og fælt med så masse følelser..
Meeen, jeg ble gravid med engang igjen.. Og det endte i en fin og frisk jente på to år:-) så om det har gått feil vei. Så tenk positivt og prøv igjen! Vet at det er en liten trøst oppi det hele. Men krysser fingrene for deg :-)

Krysser fingrene for uskyldig blødning!

Jeg er skrekkelig god på sånn venting kjenner jeg. Røyk utpå en CB med ukesindikator gitt, og den sier 3+ så har jo fortsatt endel hCG i alle fall (tok den ganske nettopp). Jeg liker virkelig ikke å ikke ha kontroll på hva som skjer, og det blir ei laaang uke. Prøver å tenke positivt, men jeg er ikke så veldig god på det ellers. Ei venninne kaller meg dommedagsprofet. :smiley-ashamed008

En positiv ting er at jeg nå i alle fall vet at jeg kan bli gravid da, i det minste. Jeg begynte å lure litt på det og nemlig. Nei krysser fingre og klamrer meg til håpet frem til fredag.

Positivt: jeg har fortsatt symptomer og har ikke blødd noe mer, annet enn mikroskopisk spotting siden innvendig UL i går. Snakker om nervepirrende uke, vet jo ikke noe mer sikkert før på fredag og det er jo bare tirsdag i dag. :nailbiting:

Er i alle fall litt roligere, selv om jeg gruer meg for hver gang jeg må på do. :laughing002

Jeg var på ul i går. 5+4. Så forstersekk utvendig og hjerteslag ved innvendig ul..❤️
Så at det bare var grums er kanskje ikke helt bra..:(
Sender en klem ❤️

Jeg hadde en blødning som varte litt over 2 dager sist uke, men tok hcg blodprøve 2 ganger og det stiger helt som det skal :)

Jeg var på ul i går. 5+4. Så forstersekk utvendig og hjerteslag ved innvendig ul..❤️
Så at det bare var grums er kanskje ikke helt bra..:(
Sender en klem ❤️

Hun fikk ikke et tydelig bilde av noe altså, hverken det som skal være der til vanlig eller det vi håper er der. Hun trodde kanskje det var noe luftboble som forstyrret (på ultralyd"staven") og utvendig UL prøvde hun i type 15 sekunder. :p Vi får se hva prøvesvarene sier, og håper hun ved stigning henviser meg til sykehuset som har bedre utstyr og folk som muligens er flinkere til å bruke det. Jeg blir ikke overrasket om hCG er synkende og at det har gått galt.

Takk. :)

Jeg hadde en blødning som varte litt over 2 dager sist uke, men tok hcg blodprøve 2 ganger og det stiger helt som det skal :)

Krysser for at jeg er like heldig. Det har ikke vært mye eller voldsomt, men likte ikke at det var noe som lignet på hinnerester med ... Har fortsatt ikke hatt vondt heller, men det er det jo ikke alle som har heller.

Krysser fingrene for deg. Jeg blødde kraftig i første svangerskap og endte opp med en frisk og fin gutt. Blødde tidlig i dette svangerskapet også (som om jeg fikk menstruasjon i hele 4 dager). HCG tyder på at jeg fortsatt er gravid, men er henvist tidlig ul som jeg skal på på fredag for å få det bekreftet.

Jeg er skrekkelig god på sånn venting kjenner jeg. Røyk utpå en CB med ukesindikator gitt, og den sier 3+ så har jo fortsatt endel hCG i alle fall (tok den ganske nettopp). Jeg liker virkelig ikke å ikke ha kontroll på hva som skjer, og det blir ei laaang uke. Prøver å tenke positivt, men jeg er ikke så veldig god på det ellers. Ei venninne kaller meg dommedagsprofet. :smiley-ashamed008

En positiv ting er at jeg nå i alle fall vet at jeg kan bli gravid da, i det minste. Jeg begynte å lure litt på det og nemlig. Nei krysser fingre og klamrer meg til håpet frem til fredag.

Tenker at det er positivt at du har 3+! Og det er ikke så rart at de ikke så noe på ul så tidlig. Leser om flere som ikke har sett noe i uke 5-6, mens andre igjen er heldige og får se både spire og hjerteslag. Krysser fingre for deg! :)

Krysser fingrene for deg. Jeg blødde kraftig i første svangerskap og endte opp med en frisk og fin gutt. Blødde tidlig i dette svangerskapet også (som om jeg fikk menstruasjon i hele 4 dager). HCG tyder på at jeg fortsatt er gravid, men er henvist tidlig ul som jeg skal på på fredag for å få det bekreftet.

Veldig fint å høre at andre har hatt blødninger som har vist seg å være ufarlige. Jeg håper jeg blir henvist til tidlig UL på sykehuset om jeg er så heldig at hCG er stigende.

Tenker at det er positivt at du har 3+! Og det er ikke så rart at de ikke så noe på ul så tidlig. Leser om flere som ikke har sett noe i uke 5-6, mens andre igjen er heldige og får se både spire og hjerteslag. Krysser fingre for deg! :)

Ja, jeg ble litt mer beroliget da, og har sett på testen flere ganger. Håper inderlig testen på onsdag viser stigning (irriterer meg at jeg ikke kan få svar på timen på prøvene!). Det hjalp jo ikke på UL at hun ikke er noe dreven på å bruke det, var fastlege som ikke gjør sånt så ofte og hun sa at jeg ikke skulle legge vekt på det i det hele tatt.

Alt for nervepirrende dette! :nailbiting::nailbiting:

Back
Topp