Kort fortalt, spottet brunt før helga, hadde ingenting på lørdag men så fikk jeg en blødning tidlig på søndagsmorgenen (med hinnerester, sånn for å være ekkelt detaljert). Ble med blødningene på morgenen og spotting utover formiddagen, men nå startet det på igjen med frisk lys blødning (i går var den ganske mørk). Har også mistet litt av symptomene jeg hadde, så spørs om det bare går en vei nå. Skal til legekontoret kl 11:10, og tiden snegler seg ganske så sakte avgårde. Får sikkert ikke svar med en gang heller, vet ikke om jeg skal noe annet enn å ta hcg-prøve.
Ei uke side positiv test bare, snakker om berg- og dalbane av følelser på kort tid (er/skulle vært 5 + 4 i dag). Først spenning om mensen faktisk ikke kommer, så gleden over positiv test, deretter bekymring og engstelse. Over et år siden prøvingen startet, så det satt ikke akkurat på første forsøk heller.
Hadde ikke trodd det skulle være så tungt å miste noe som knapt har festet seg.
Nå er det jo ikke 100 % sikkert enda, men tør ikke ha for store forhåpninger. Spesielt ikke mtp hvordan blødningene har vært.
Ei uke side positiv test bare, snakker om berg- og dalbane av følelser på kort tid (er/skulle vært 5 + 4 i dag). Først spenning om mensen faktisk ikke kommer, så gleden over positiv test, deretter bekymring og engstelse. Over et år siden prøvingen startet, så det satt ikke akkurat på første forsøk heller.
Hadde ikke trodd det skulle være så tungt å miste noe som knapt har festet seg.