Hun reagerte på wok'enDa syntes jeg du skal ta en rett og finne ut om baby reagerer på løk eller hvitløk..☺så digg og ha middager i frysen da☺
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun reagerte på wok'enDa syntes jeg du skal ta en rett og finne ut om baby reagerer på løk eller hvitløk..☺så digg og ha middager i frysen da☺
Hva var det i den wok'en?jeg spiste wok med blomkål og da reagerte mini herHun reagerte på wok'en![]()
Løk og hvitløk. De reagerer på blomkål visstnok og. Vi får spise når vi er ferdig med å ammeHva var det i den wok'en?jeg spiste wok med blomkål og da reagerte mini her
Åå fårikål er så godt☺men jeg hadde ikke våga å spise det☺bedre førevar en ettersnar ☺Spiser alt unntatt løk og purreløk.
Lurer på å lage fårikål en dag og er noe usikker på om jeg kommer til å forsyne meg av kålen...
Åå fårikål er så godt☺men jeg hadde ikke våga å spise det☺bedre førevar en ettersnar ☺
Ååå.. det er så godt. Men må nok utgå for vår del i årSpiser alt unntatt løk og purreløk.
Lurer på å lage fårikål en dag og er noe usikker på om jeg kommer til å forsyne meg av kålen...