Oi, klokken er snart 23, og jeg skal opp kl 05:30..
På tide å komme seg i dusjen før jeg legger meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykkr til til GJa han er samboeren minÅ takk. Jeg håper virkelig han får den.
Selv om han kanskje blir borte 3-4 dager i uka så vil han fortsatt være mer hjemme totalt sett enn det han er nå![]()
God dusjOi, klokken er snart 23, og jeg skal opp kl 05:30..
Da håper jeg virkelig han får den.Ja han er samboeren minÅ takk. Jeg håper virkelig han får den.
Selv om han kanskje blir borte 3-4 dager i uka så vil han fortsatt være mer hjemme totalt sett enn det han er nå![]()
Så i morgen skal jeg gjøre minst mulig så resten av kroppen får hvile ogHe he ja man blir det
Hva er planene for morgendagen da?
Jeg vaska badet og rakte i hagen den dagen som storebror meldte sin ankomst samme natt ;-)Tja har ikke mye som skulle hvert ommøblert da![]()
Men tunge løft osv kan jeg få til![]()
Sov godtOi, klokken er snart 23, og jeg skal opp kl 05:30..
Kjenner at det skal bli deilig med ett par dager fri nå.
Skjedd noe spennende i dag ?
Sykt gode druer jeg hadde kjøpt
Oi, klokken er snart 23, og jeg skal opp kl 05:30..
Høres lurt ut å hvileSå i morgen skal jeg gjøre minst mulig så resten av kroppen får hvile og
Da jeg kom hjem i dag etter legen tok jeg et par paralen (kombi mellom paracet, koffein og en ting til), la meg på sofaen og sovnet etterhvert.
Fikk halvannen time på øyet før eldste kom fra skolen.
Kroppen ble litt bedre etter det, men fortsatt støl
Onsdag har jeg by avtale med IM men i morgen da ?Ja det kan du velG skal på andregangs intervju i Oslo på onsdag
så da er jeg alene hjemme lenge
![]()
TreneJobb. Og hvis nakken min er bedre, OG det er greit vær, og jeg har ork til det.. så er det masse ved som trenger stabling..
Hva med deg?
Ja men disse var helt sykeDruer er så godt! ♡
Hva er det?![]()
Bahh... at ikke denne dritten kan HOLDE seg oppe..Blir så frustrert av den..
Bra det daEn blir vandt med det.
Mye av dokumentasjonen jeg lager, og leser er på engelsk.
Er mer slitsomt enn når alt er på norsk, men ikke verre enn at jeg overlever helt fint