Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og du klatrer stadigHoho! Jeg er med på lista jo![]()
Jeg syns det er kjedelig at det har blitt mer stille, men samtidig er jeg veldig glad for at det ikke er like mye aktivitet ogsåVil tørre å påstå at det merkes at ungene blir større og man har mer å ta tak til. Men henger da med ennå ^^
Blitt betraktelig mer stille ja. Blir sånn. Husker sist termingruppe også . Vi må holde livet oppeJeg syns det er kjedelig at det har blitt mer stille, men samtidig er jeg veldig glad for at det ikke er like mye aktivitet ogsåhaha!
Ja, vi får prøve på detBlitt betraktelig mer stille ja. Blir sånn. Husker sist termingruppe også . Vi må holde livet oppe![]()
Jeg fikk det ikke til på skravletråd heller.Er noe rart med appen, får ikke lagt inn bilder i denne tråden :/
Er vel en bug. Satser på sett de fikser det over helgenJeg fikk det ikke til på skravletråd heller.
Hm, kan gå!Sånn ser det ut idag![]()
Går for øverste krav?Hm, kan gå!men jeg må nok jobbe litt den siste tiden som er igjen
![]()
Logisk det jaEr jo helt ok å henge litt lenger ned, er vel normalt at de som venter og har permisjon er litt mer aktive![]()
Ja, satser på det vel! Du er jo snart derGår for øverste krav?
Er ikke så langt fra å være med på øverste du neiLogisk det jaher har jeg ikke noe mål. Bare skravler
Ja, kan gå hvis det jobbes litt mot sluttenHm, kan gå!men jeg må nok jobbe litt den siste tiden som er igjen
![]()