Joa men tror han tenker på vugge osv som han jo egentlig skal lageHihi, greit å ha barnevakten på plass![]()
Men vet de kommer om vi ringer heldigvis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joa men tror han tenker på vugge osv som han jo egentlig skal lageHihi, greit å ha barnevakten på plass![]()
En som skal gjøre alt annet?Fy fader å et mareritt det er å få gutten til å gjøre lekser...
En som blir forbannet og slenger ting rundt seg når jeg ber han om å gjøre detEn som skal gjøre alt annet?
Er det ikke alltid sånn med elektroniske greier og skole?
Fy fader å et mareritt det er å få gutten til å gjøre lekser...
Ikke i det hele tatt, og har et skikkelig temperament..Liker han ikke å Gjøre lekser?
Ikke i det hele tatt, og har et skikkelig temperament..
Blæææh så utrolig slitsomt:-/.En som blir forbannet og slenger ting rundt seg når jeg ber han om å gjøre det
Som sagt til ronja det er den rosa jeg maler. Den andre blir borte.Fine farger![]()
Haha mannen min bruker ikke så lang tid i klesbutikkenHaha mannfolk![]()
Mannen min er sånn inne på klesbutikker, jeg hater å være med ham på shopping![]()
Og jeg var ikke i det minste sliten fra før av...Blæææh så utrolig slitsomt:-/.
Lese et kvarter og skrive leselog.Uff det er så kjedelig når det blir sånn. Er det mye lekser de har?
Ikke på nett heller?Ingen ny lekseplam i dag. Så irriterende
Halleluja, da hadde jeg daua!Shopping med mannen. Nei fy F aldri mer.
Gubben brukte 1 TIME inne på elkjøp, å alt han skulle ha var ett nytt headsett.
EN HEL TIME![]()
Lese et kvarter og skrive leselog.
De skal lese et kvarter hver dag.
Jeg syns det er utrolig teit siden da sitter han bare å leser for å bli ferdig og ikke får med en dritt av dat han leser.
Leser han lenger tid får han tid til å sette seg inn i handlingen når han leser, og liker det litt bedre
Vi sier at et kvarter mandag - torsdag er en time i uken og han behøver bare lese 1-2 dager dersom han leser lenger da, og at han leser de dagene han skal skrive leselog.
Lesingen i dag gikk greit, men skrivingen derimot...
Det er ulempen med at alt skal være så "moderne:!Gah jeg gir opp alle disse elektronisk "hjelpemidlene" ungene skal bruke til lekser nå... det er jo alltid så mye kluss før man får det til å virke...
Vi er nok mange som har det ganske liktHørtes ut som min ettermiddah det![]()
Egentlig ikke....Jeg ser den der, trur det er mange som bare leser for å bli ferdig. Og når de da skal skrive husker de ikke hva de leste.
Skriving er jo ett kapittel for seg selv, fryktelig vanskelig å motivere på en god måte for å få de til å gjøre det. Liker han å skrive i utgangspunktet?
He he det har det jaBlitt et glass allerede![]()