Hun hadde ferie hele forrige uke, men ikke noe i helgen, men det henger nok litt igjenHar hun vært forkjølt? Ellers høres det jo ut som at det er noe på gang![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun hadde ferie hele forrige uke, men ikke noe i helgen, men det henger nok litt igjenHar hun vært forkjølt? Ellers høres det jo ut som at det er noe på gang![]()
God bedring til fotenInnom fra sofa.
Ble en kort dag på jobb for meg. Men sånn blir det vel når man er kløne og tråkker over lørdag kveld
En tur innom legen også, før jeg dro hjem.
Men jobb på småbarnsavdeling og en vrikket ankel og krykker er ingen god kombinasjon
Så da får jeg heller ta det med ro så det blir fortere bra.
Hvordan går det ? Hadde ikke du noe rier ?Blir ikke noe dans imorgen på snuppa pga sykdom fikk jeg mld om, så 36+2 idag og selvom lillebror ville hvert litt prematur om han kom nå føler jeg at det sikkert hadde hatt greitikke mange dager det er snakk om
Fin helg herHvordan har helgen vært, jenter? Jeg fikk endelig knipset et bilde av riskorna til lillemor:
Svømming er bra jaJeg aner ikke
Men vi prøver å få han til å ta svømmekurs. Han liker seg godt i vann, og lærte nesten å svømme i sommer. Der er han iallfall ikke redd.
Men så vil han gjerne gjøre noe med andre fra klassen... Men de spiller jo fotball
En driver med tae kwon do, men det vil han ikke fordi det er å slå (synes han det ser ut som selv om jeg sier det ikke er det), en driver med friidrett/allidrett, så får sjekke ut det kansje. Men han er så klønete til å løpe feks at jeg er redd det vil bli en nedtur...
Men men. Noe synes vi han bør holde på med..
Svømming er jo også viktig, så jeg håper han velger det
Tilbake alleredeGod tur![]()
Skulle bare hente pakkrKos deg på bytur![]()
Vært i byen for lunsj og noen ærenderGod morgen
Hva skal du idag?
Bare maserier igår så hjalp ikke så myeHvordan går det ? Hadde ikke du noe rier ?
Spennende pakke da?Skulle bare hente pakkr
Må du hente?Nok en tlf fra Bhg :/
Nope de gjør ikke noeEr det fare for hjernerystelse? Snakket du med legevakta?
Var til kbSpennende pakke da?
Ja, det har hun, forsovet. Men nå er hun blitt skikkelig tett og forkjølet stakarsTo små tannebisser der ja!Er hun litt blidere nå når de har kommet frem?
Kos deg i byenBytur på meg nå
Skravles senere
Nei, det er en handikapet KlatremusKlatremus uten ben er liksom ingen Klatremus![]()
Uff da, syk jente?Nok en tlf fra Bhg :/
Jeg har heldigvis friOh da va dere kjappe!![]()
Skulle du på jobb og eller er du hjemme?![]()
Hoho, det virker som om jeg har glemt detHaha![]()
Har du oppskriften på hvordan man gjør det?![]()