Herringbarna
Flørter med forumet
Da er jo min sterkere enn din, og du er jo gravid?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er jo min sterkere enn din, og du er jo gravid?
Hva mener dere når dere sier det er kjemisk?
Hååper det Tar en digital i morgen tidlig. Kryss fingreneDenne ser da sterkere ut?![]()
Hååper det Tar en digital i morgen tidlig. Kryss fingrene
Men i følge siste mens skal jeg være i 6 uke nå (5+4). Burde vell slått ut tidligere om det var kjemisk? Evt forsinket el?Det betyr at svangerskapet avsluttes før uke 5. Etter uke 5 er det spontanabort.
TakkSpennende; synes som sagt det ser lovende ut! Krysser fingre for deg![]()
Den der var jo veldig sterk da! Min strek kommer ikke skikkelig frem før ca to min. Kommer din strek umiddelbart?Ja, og forskjellige tester slår ut ulikt også. Dette er samme test som jeg tok 5+4, så jeg tror kanskje du bare har hatt senere EL.![]()
Men i følge siste mens skal jeg være i 6 uke nå (5+4). Burde vell slått ut tidligere om det var kjemisk? Evt forsinket el?
Takk for god info. Nå ble jeg litt roligere, men klarer fortsatt ikke sjappe helt av. Jeg kan ha hatt el 2/9, hadde mye slim da. Det kan stemme bedre i forhold til sen positiv test.Det er ikke kjemisk før du evt får menstrasjon. Kjemisk er hvis egget blir befruktet men ikke fester seg, og kommer ut med en forsinket menstrasjon som skjer før uke 5+0.
Hvis du er usikker på el-dagen kan det se ut som at el har vært senere, også siden du fikk positive tester så sent. Ved en kjemisk oppdager man ofte graviditeten som svake tester før IKM, som kort etter IKM blir svakere. Ved kjemisk kan også menstrasjon komme til normal tid, så det er mange som har det uten å vite om det.
Testen din har jo blitt sterkere, så akkurat nå er du hvertfall gravid
De jeg har sett her inne som har hatt kjemisk, har ofte hatt mye svakere tester enn det du har nå.
Hvis den er sterkere igjen om 2 dager, ville jeg ikke bekymret meg så mye
Lurer på om det er sånn at nivåene av hormoner dobles ca annenhver dag.
Og kom på nå at i min forrige graviditet hadde jeg el på syklusdag 25, så da testa jeg først positivt på syklusdag 39 eller noe sånt. Da var jeg etter forrige menstrasjon nærmere 6 uker, men i virkeligheten bare såvidt 4 uker.
Og ang streken, da jeg testa positivt rett etter IKM, kom streken opp etter et par minutter. På den testen som er veldig sterk, kom den ganske umiddelbart![]()
Da skal digital prøvesJeg har brukt akkurat disse testene, og jeg synes de var svake og streken kom omtrent aldri før tidsfristen hadde gått ut. Så jeg ga opp strimlene og brukte ukesindikator isteden. Jeg fikk da 1-2 på den med en svært svak strek på de strimlene..
Da skal digital prøvesKan eg ta på kveldsurin skal tru?