Avstemning: navn til skjult gruppe

Hva vil du kalle den skjulte gruppen?

• Mailykke 2017

Votes: 13 41,9%
  • Maispirene 2017

Votes: 1 3,2%
  • Maiskattene 2017

Votes: 2 6,5%
  • Maiblomstene 2017

Votes: 17 54,8%
  • Maihjertene 2017

Votes: 2 6,5%
  • Maiønskene 2017

Votes: 0 0,0%

• Antall som har svart
    31
  • Avstemningen er avsluttet .

Strikkefrue

Forumet er livet
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
NB! Avstemningen er kun synlig i nettleser og ikke i app.

Har har jeg laget en avstemning basert på de forslagene som har kommet inn til den skjulte gruppen. Alle har to valg:) Bare si ifra dersom jeg skal legge inn flere forslag, eller utsette stemmefristen (5 dager fra søndag 18.september). :)

Last edited:
Supert :) Kan jeg spørre hvor man kan se hvor mange innlegg man har lagt ut i denne gruppa? Eller må man ha skrevet 50 innlegg uavhengig av gruppe?

Hvilken skjult gruppe? :-)

Skjult gruppe er en gruppe som ikke vil syntes i det offentlige rom. Når terminforumet vårt har minst 5000 innlegg, så kan dette opprettes:) I motsetning til det som skrives og legges ut på Mai 2016, vil alt som skrives og legges ut på det skjulte forumet ikke være synlig for andre enn de brukerne som har tilgang. Du må være medlem for å kunne lese, og for å være medlem må du bidra med innlegg og tråder. Hver termingruppe pleier å ha dette:)

Mange synes det er greit å ha et skjult forum dersom de for eksempel vil dele informasjon eller ta opp tema som de ikke vil at alt og alle kan se og søke opp:)

Supert :) Kan jeg spørre hvor man kan se hvor mange innlegg man har lagt ut i denne gruppa? Eller må man ha skrevet 50 innlegg uavhengig av gruppe?

Man må skrive 50 innlegg i terminforumet. Jeg er usikker på om du får sett antall innlegg i app, eller om du må via nettleser. Kanskje noen andre her som vet?

Man må skrive 50 innlegg i terminforumet. Jeg er usikker på om du får sett antall innlegg i app, eller om du må via nettleser. Kanskje noen andre her som vet?
Ok takk :) Jeg bruker ikke app, så kan knote litt rundt å se om jeg husker fra forrige gang

Ok takk :) Jeg bruker ikke app, så kan knote litt rundt å se om jeg husker fra forrige gang

Dersom du trykker på navnet/nicket ditt kommer det opp antall innlegg totalt. Mistenker at man da må trykke på innlegg og deretter telle hvor mange som er skrevet i terminforumet for mai.

Vedlegg

• image.png
    image.png
    299,8 KB · Visninger: 16
Dersom du trykker på navnet/nicket ditt kommer det opp antall innlegg totalt. Mistenker at man da må trykke på innlegg og deretter telle hvor mange som er skrevet i terminforumet for mai.
Ja så det :happy: Takk for svar

Ja så det :happy: Takk for svar

24nhh51.png

Ta musen over nicket ditt her oppe, og trykk på "dine innlegg" som ligger ca i midten på høyre side.
24e9578.png

Da vil du få ca dette opp. Helt til høyre vil du se "søk igjen" knappen, trykk her.
mcvi9u.png

Da vil du få disse valgene opp. Du ser her jeg har fylt inn litt. På "skrevet av medlem" skriver du nicket ditt. Og på "Søk i underforumene" blar du ned til du finner terminforumet :) Når du trykker på søk ser du alle innleggene du har skrevet i mai 2017, og blar du helt ned til sidene står det nå;
2wns9av.png

Dvs, du har skrevet 34 innlegg her i mai 2017 forumet :)

24nhh51.png

Ta musen over nicket ditt her oppe, og trykk på "dine innlegg" som ligger ca i midten på høyre side.
24e9578.png

Da vil du få ca dette opp. Helt til høyre vil du se "søk igjen" knappen, trykk her.
mcvi9u.png

Da vil du få disse valgene opp. Du ser her jeg har fylt inn litt. På "skrevet av medlem" skriver du nicket ditt. Og på "Søk i underforumene" blar du ned til du finner terminforumet :) Når du trykker på søk ser du alle innleggene du har skrevet i mai 2017, og blar du helt ned til sidene står det nå;
2wns9av.png

Dvs, du har skrevet 34 innlegg her i mai 2017 forumet :)
Tusen hjertelig :) Det var lettere enn å telle! :)

Tusen hjertelig :) Det var lettere enn å telle! :)
Ja, det er mye lettere! Aner ikke hvor mange ganger jeg har telt selv, også fant jeg dette! Så enkelt :D

image.png Her ser de av dere som benytter app hvordan fordelingen av stemmer foreløpig er :) Gå gjerne inn på babyverden via nettleser og bli med på avstemningen:)

Last edited:
Nå har vi i hvertfall nok innlegg til å opprette skjult gruppe :D

Tror jeg er den eneste som har stemt maihjertene :P

Back
Topp