Skravletråd September

Blir godt å legge seg da:)
Jeg hat skiftet på senger idag så gleder meg stort!

Jepp. Bare vente til ene ansatte kommer og henter bilen så blir det nok rett i køyen. :)

Det hadde jeg villa hatt og! :p kanskje imorgen :)

Er ikke ofte jeg sover midt på dagen, men frykter trøttheten jeg hadde i begynnelsen av svangerskapet er på vei tilbake.

Er du på jobb?:)

Har fri nå.
Driver drosje, så har to biler. Ene er på vakt og nå venter jeg på at andre bilen skal hentes.
Jeg tar over i morgen tidlig klokken 0600.

Er ikke ofte jeg sover midt på dagen, men frykter trøttheten jeg hadde i begynnelsen av svangerskapet er på vei tilbake.
Hmm... Ja... Er du langt på vei? Som jeg har skjønt det er man som piggest i andre trimester, og så kommer trøttheten mange ganger tilbake i 3e trimester. Men det er også utrolig individuelt da!! :o

Hmm... Ja... Er du langt på vei? Som jeg har skjønt det er man som piggest i andre trimester, og så kommer trøttheten mange ganger tilbake i 3e trimester. Men det er også utrolig individuelt da!! :o

Er 27+ 4. Så er jo ikke umulig at det er på vei tilbake nå når snart 3 trimester står for tur.

Er 27+ 4. Så er jo ikke umulig at det er på vei tilbake nå når snart 3 trimester står for tur.
Mye mulig :)
Blir det ett problem får du be om sykemelding så du får ta kortere arbeidsdager/ev arbeid annenhver dag eller noe :)
Jeg jobber 5 timers-dager for å få slapp av litt ekstra på morgenen og det er så deilig!!

Back
Topp