I
Ingenbruker
Guest
Er dette setet stort? Og går det langt ut fra seteryggen? Har det god liggestilling?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja veldig fornøyd men bør nok ha en nokså lang/storbvil. Helt ok liggestilling, ingen som har noe særlig bedre som jeg har sett på i hvert fall![]()
Hmm da vil jeg tro det går bra, med barnesete blir det alltid litt trangt i passasjersetet uansett hva man gjørSå teit, vi har liten bilmen får akkuratt plass til et besafe izi combi og det er jo stooort, så hadde håpet vi fikk plass til dette og
![]()
Hmm da vil jeg tro det går bra, med barnesete blir det alltid litt trangt i passasjersetet uansett hva man gjør![]()
Dessverre ikke :O men vêr det er mulig å stille inn kortere og lengre alt etter barnets lengde på benaPrøver å finne mål på dette, altså ut fra seteryggen og til slutten av setet (setet forran), vet du det?
Hva med cybex sirona?Så teit, vi har liten bilmen får akkuratt plass til et besafe izi combi og det er jo stooort, så hadde håpet vi fikk plass til dette og
![]()
Liker det ikkeHva med cybex sirona?