Jeg blør

Lege eller gynekolog kan gjør GU for å se hvor blødningen kommer fra. Man trenger ikke UL for å se det. Men er det en EXU må man til med UL for å konstatere det, men man får da kraftige smerter og vanligvis før uke 6.
Be om GU og HCG :) Ønsker deg masse lykke til videre!

Takk for alle gode tanker, klemmer, beroligende ord og lykkeønskinger. Dere er en herlig gjeng! ❤

Blør enda, men mindre enn i går. Fortsatt ingen smerter så håper det er et godt tegn.

God klem til deg ❤️ Godt tegn at smertene ikke er der. Blir det UL?

God klem til deg ❤️ Godt tegn at smertene ikke er der. Blir det UL?
De på sykehuset mente det var for tidlig, så da må jeg ta privat. Velger å vente til jeg får svar på hcg, eller om jeg får smerter eller blør mer. Det er jo ikke noe de kan gjøre fra eller til likevel.

De på sykehuset mente det var for tidlig, så da må jeg ta privat. Velger å vente til jeg får svar på hcg, eller om jeg får smerter eller blør mer. Det er jo ikke noe de kan gjøre fra eller til likevel.
Ikke i Norge, nei. Men jeg vet de prøver flere ting i utlandet. F.eks. når grunnen ikke er så alvorlig. F.eks. ved lave hormonverdier, hypertonus av livmor, infeksjoner osv.
Der blir man innlagt på sykehuset så tidlig som fra uke 5.

Hvordan går det i dag, Venessiela? Tenker på deg! ❤
Det går bedre :) Har sluttet å blø nå, og fortsatt ikke hatt noen smerter eller magekramper. Tror kanskje det skal gå bra det her :) Ny hcg måling i morgen så håper på fin stigning ❤

Krysser fingre for gode nyheter i morgen <3

Back
Topp