Ja. De har sagt at han vil være lam om han kommer seg gjennom sykdommen uansett.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. De har sagt at han vil være lam om han kommer seg gjennom sykdommen uansett.
Har med mormor, det er ofte lønnsomt.God shopping
Så fintsatser på du blir ferdig iår
![]()
Ikke mer enn 4,2 km, kanskje 60% veldig rask gange og 40% jogging.Du har godt grunnlag nå så helt sikker på det går fint
Ble det kjøpt noe?Har med mormor, det er ofte lønnsomt.![]()
All grunn til å være stolt!Ikke mer enn 4,2 km, kanskje 60% veldig rask gange og 40% jogging.
Men fy søren å jeg kjenner det i beina nå.
Litt stolt av meg selv da, har ikke prøvd å jogge siden videregående for over 20 år siden
Det skal jeg også etterhvert, ble svett etter denne prøve-å-jogge-turen.Må egt komme meg i dusjen nå
Du er sprek altsåDet skal jeg også etterhvert, ble svett etter denne prøve-å-jogge-turen.
Skal bare en liten tur oppi skogen med frøkna først
Lillemor har fått ny parkdress og en jumpsuit av mormoraBle det kjøpt noe?
Så heldig daLillemor har fått ny parkdress og en jumpsuit av mormora![]()
Er bare en liten kose-tur på en 3-4 km (kanskje mindre) frøkna og jeg skal ta med lavt tempo.Du er sprek altså
![]()
Kalenderen jeg skulle gjøre ferdig for sikkert 2 år siden![]()
Så flink du er daPpu. Eller pedagogikkblir lærer
Hvilken film skal dere se?Kinotur i morgen kveld, yey.
Men først fotballcup da
Mmm, det hadde vært nyyydelig!!Lyst på SJOKOLADEKAKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ikke lenge igjen nåHer blir det natta nå i hvert fall! Og drømme om månefødsel![]()
(Men det er fortsatt litt tidlig å føde enda da, hun kan godt vente 1 uke til)
Hadde det med å vært kjørbar hele tiden vært et veldig viktig poeng kunne heller ikke to stykker uten lappen fått barn sammen
Et glass eller to er helt innafor.
Så fin den var.
Har brodert 3 jeg og må igang med nr 4![]()