Den var finSikkert oppdatert![]()
Denne ser vi på http://www.bytbil.com/varmlands-lan/personbil-octavia-1-4-tsi-dsg-kombi-1-agare-122hk-8227-9970390
2010 mod som ifølge google har 580 l![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den var finSikkert oppdatert![]()
Denne ser vi på http://www.bytbil.com/varmlands-lan/personbil-octavia-1-4-tsi-dsg-kombi-1-agare-122hk-8227-9970390
2010 mod som ifølge google har 580 l![]()
Verden er ikke storJa kan du Tro det![]()
God dagGod morgen damer, idag blir det ikke så mye avslappning pga jordmor time 11.30 idag![]()
Er jo faktisk første gang han opplever detteEr det, og blir spennende å se reaksjonen hans ved fødsel, så han lyste litt opp når jordmor snakket om at han ville normalt bli tilbudt å ta på første bleia osv![]()
Så greit når man kan gjør det sånnOrket ikke være på jobb lenger så dro på shopping....
Vi har også Volkswagen TouranJa og virker som om alle er enige![]()
Altså så den fine Volkswagen touran idag, men det ble bare med tanken pga delvis gass som drivstoff![]()
Håper dere hadde det trivelig på bursdagHello ladiesvært i sverige, stoppa hos en venninne i Moss på veien hjem og hilste på hennes 2 uker gamle sønn.
Nå skal vi hjem, legge fra oss varer og videre i bursdag![]()
Der de har fine sjenkerHva er riktige steder ?
Noen klær til barna og et bilspeil til yngsteSå greit når man kan gjør det sånnble det noe bra fynd da?
Hvorfor det?Hold deg unna touran![]()
Moroklumpen vårMat vel![]()
Det får garantert plassHvert redd for plassen i Octavia også jeg da, med et av de største setene på markedet er god plass veldig nødvendig![]()
Jeg har "nettopp" lagt sønnen og spist litt kveldsmatHjemmeunge er lagt
skal slappe av litt før jeg drar over gulvene her å tar en dusj
![]()
Hva gjør dere i kveld ?
Gjorde jo detFikk vel det
Har ikke mål, men god plassDet vet sikkert Ronja, men det er ganske romslighadde 2 vogner baki der og matvarer
Så det i noen poster etterpå jaNoen klær til barna og et bilspeil til yngste
Mine 3, datteren til mannen og ei venninne av henne5 barn ?
Satser på en ganske normal fødsel denne gangenKrysser fingre for at det ikke er tilfelle![]()
Håper den er sånn at vi har ny bil snartVeldig spennendehåper dere blir fornøyd!
Vil tro detDen var finja sikkert etter et visst år