U har akkurat funnet sengen, frøkna er ved å finne sengen, eldsten spiser foran dataen.Kb er hos en kompis
Mannen jobber
Jeg surfer
Jeg har plassert baken i sofaen og lurer på hva som skal til for at maten kommer til å lage seg selv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
U har akkurat funnet sengen, frøkna er ved å finne sengen, eldsten spiser foran dataen.Kb er hos en kompis
Mannen jobber
Jeg surfer
Jeg har en veldig morsom venn, Hr. Dysleksi.Takk
Hater å prute da! Så blir spennende å se hva som skjer for mannen har fått beskjed fra to venner at han MÅ prute![]()
Det kunne ihvertfall ha ventet til imorgen!Nettet falt ut, og boksen er på rommet til lille U.
Han kunne bare ha koblet det og fikset det på veldig kort tid, men fant ut at nei, han flytter det til stuen nå.
Sånn akkurat når lille U skulle i sang og han blir løpende mellom U sitt rom og stuen i en times tid.....
Ikke helt blid
Er liksom det jeg også mener...Det kunne ihvertfall ha ventet til imorgen!
Fordi rutiner er viktig og det skal noe veldig viktig til for å endre på de.Hvorfor det?
Så lenge barn tåler litt sebere leggetid så skjønner jrg ikke hvorfor man skal bli forbanna
Vi hater det samme men fungerte herTakk
Hater å prute da! Så blir spennende å se hva som skjer for mannen har fått beskjed fra to venner at han MÅ prute![]()
Det er din mening.Fordi rutiner er viktig og det skal noe veldig viktig til for å endre på de.
Og dette er ikke viktig nok når det fins andre lettere løsninger ved sengetid
Ha ha ha du er verre enn megJeg har en veldig morsom venn, Hr. Dysleksi.
Jeg leste ikke prute, men pule......
Tror hodet mitt er i koffert humør i dag
Hmm den siste er jeg litt usikker påU har akkurat funnet sengen, frøkna er ved å finne sengen, eldsten spiser foran dataen.
Jeg har plassert baken i sofaen og lurer på hva som skal til for at maten kommer til å lage seg selv
Å hjelpesHa ha ha du er verre enn meg
Begynner så fort eldsten er ferdig med eggklekkingenHmm den siste er jeg litt usikker på
He he ikke braÅ hjelpes![]()
Ha ha eggklekking passet bra nå liksom wtter det innlegget dittBegynner så fort eldsten er ferdig med eggklekkingen
Hvorfor ikke.He he ikke bra
Nå vasker du munnen din, han er bare 9 år...Ha ha eggklekking passet bra nå liksom wtter det innlegget ditt
Jeg ler meg i hjel!!!!Nå vasker du munnen din, han er bare 9 år...
Jeg snakket om Pokemon egg
Haha, det er jo veldig typiskHoho. Det var tidlig, rundt da pleier gubben å dra på jobb, men idag har han fri.
Så våkna frøkna 5:50 å han sa surt "også når jeg har fri da"![]()
Nei så lenge det ikke gjøres bomkjøpGjør det, ikke det at det gjør noe....
Det skjønte jegNå vasker du munnen din, han er bare 9 år...
Jeg snakket om Pokemon egg
Fint med kofferttenking på en fredda !Hvorfor ikke.
Ser ikke noe galt i å tenke litt koffert
Det bringer glede og skader ingen...