Jubel-tråd

Det var STAPPFULLT og vet du hva det samme diskuterte jeg, og mannen. Det burde våre et til lekeland. Men jeg synes prisene også burde våre lavere. Samme pris fra 2-16 år er jo hårreisende :eek:
En 2 åring kan jo knapt gjøre noe der inne. Det er jo et lite område bare fra 0-3 år, og INGEN passer på at det blir overholdt. Så større barn tar seg til rette, og kaster baller, og hopper på mindre barn i ballbingen osv.
Flere barn springer uten tilsyn, og de er ikke akurat forsiktige, eller snille med dem som er mindre enn seg.
En gutt som sprang på selvstyr på lørdag grein leeeenge før Mora fikk det med seg. Hadde hun bare vist hvor nær ungen var, og få brukket rygg/nakke ol. Et større barn hoppet med full tyngde på han med vilje flere ganger. Det er jo vi andre som egentlig har nok med våre egne barn som må gripe inn :o
Jeg er alltid utrolig gåen etter alt lyden som er på lekeland. Høyt støy nivå.
Vi tenker, og dra i en ukedag i skoletiden når mannen har fri neste gang. Tenker det er mere behagelig der da :p
Jeg måtte holde meg i tøylene for å ikke klikke på enkelte foreldre sist vi var der. De sitter i sofaen med nesen i telefonen og ungene herjer fritt. Særlig som du sier i småbarnsavdelingen. Der satt det noen halvstore unger og drakk slush og spiste popcorn på trampolinene. Det er jo forbudt å spise utenfor kafeteriaen. Foreldrene bryr seg nada og niks. Det er mye bedre der i ukedagene. Men det skulle vært et lekeland til. Fks på Klepp/Bryne kunne jo vært en ide.

Deilig ettermiddag i hagen med plaskebasseng og vannspreder. Takk værgudene for en kald sommer og varm høst for oss som var gravide :D
Kunne ikke vært mer enig, nesten litt for varmt nå og. Har nemlig ikke tatt meg tid i dusjen til å barbere leggene, så er ikke et veldig pent syn i shorts ;)

Kunne ikke vært mer enig, nesten litt for varmt nå og. Har nemlig ikke tatt meg tid i dusjen til å barbere leggene, så er ikke et veldig pent syn i shorts ;)
Haha. Samme her. Tok det verste på leggene, men ute i solen var det ganske ujevnt så jeg. Men vi er i en unntakstilstand :p

Jeg måtte holde meg i tøylene for å ikke klikke på enkelte foreldre sist vi var der. De sitter i sofaen med nesen i telefonen og ungene herjer fritt. Særlig som du sier i småbarnsavdelingen. Der satt det noen halvstore unger og drakk slush og spiste popcorn på trampolinene. Det er jo forbudt å spise utenfor kafeteriaen. Foreldrene bryr seg nada og niks. Det er mye bedre der i ukedagene. Men det skulle vært et lekeland til. Fks på Klepp/Bryne kunne jo vært en ide.
Ja det er helt utrolig.
Om det hadde våre flere på markede hadde det blitt mere konkurranse og lavere priser.
Virker som mange foreldre er på "ferie" når de er i lekeland. Og lar ungene springe uten tilsyn grr

Ja det er helt utrolig.
Om det hadde våre flere på markede hadde det blitt mere konkurranse og lavere priser.
Virker som mange foreldre er på "ferie" når de er i lekeland. Og lar ungene springe uten tilsyn grr
Det som tok kaka sist var en baby som satt i ballbingen alene. Den var under ett år gammel og hadde baller opp til halsen. Rundt henne hoppet og lekte store unger. Ingen voksne i nærheten. Jeg ble stående en stund og følge med. Så kom det to fedre subbende. Den ene av de plukket opp jenta. Helt utrolig!

Det som tok kaka sist var en baby som satt i ballbingen alene. Den var under ett år gammel og hadde baller opp til halsen. Rundt henne hoppet og lekte store unger. Ingen voksne i nærheten. Jeg ble stående en stund og følge med. Så kom det to fedre subbende. Den ene av de plukket opp jenta. Helt utrolig!

:o :o :o :o
Snakk om sløvt :o!
Alt som kunne gått galt mens han var borte. Ungen kunne jo blitt skadet skikkelig ille, eller det som verre er.

:o :o :o :o
Snakk om sløvt :o!
Alt som kunne gått galt mens han var borte. Ungen kunne jo blitt skadet skikkelig ille, eller det som verre er.
Ja helt sinnsykt. Merker at jeg må ha en veldig god dag for å i det heletatt sette beina mine på Leos. For mye irritasjon. Men noe som og frustrerer meg er hvorfor vi ikke har noen badeland i regionen her. Etter at Havanna forsvant så har det ikke komt noe nytt.

Ja helt sinnsykt. Merker at jeg må ha en veldig god dag for å i det heletatt sette beina mine på Leos. For mye irritasjon. Men noe som og frustrerer meg er hvorfor vi ikke har noen badeland i regionen her. Etter at Havanna forsvant så har det ikke komt noe nytt.

Hadde ikke våre feil det heller nei!
Gamlingen er jo ikke det samme som badeland desverre :(
Er vell ingen som tar sjangsen pga de ikke klarte, og holde Havanna badeland gående:(

Hadde ikke våre feil det heller nei!
Gamlingen er jo ikke det samme som badeland desverre :(
Er vell ingen som tar sjangsen pga de ikke klarte, og holde Havanna badeland gående:(
Det er så typisk. Til og med i lille Lyngdal er det badeland. Men men. Vi har mye fin natur og fine strender. Kanskje det er meningen at vi på nord jæren skal være ute i friluft :)

Jubler for første smilet i dag! Eller GLIS! han gjorde det to ganger :-) :-) han har vært plaget med magen i det siste så jubler for at dette er et tegn på at han likevel trives :-) 4 uker på mandag. God helg!

Jubler for at jeg kan spise og drikke det jeg vil!

Prøver og se positivt på at melka er blitt borte etter jeg har redusert pumpingen. Skulle helst ha fullammet så det ikke er noen tvil.
Forstår deg godt <3 Jeg hadde aldri orket å fullpumpe igjen. Det er MYE arbeid.

Back
Topp