****PORSGRUNN****

Marihøna

Prøver på nr 2 siden nov/15
Assistert-jentene
Her er en tråd for oss Porsgrunnjenter❤

- Petrini: 1. ICSI

- Poppi: 3. forsøk i november

- Ønsker så inderlig en... : venter på siste forsøk

- VictoriaH: 2. AIH oktober

- Tonemor87: uttak i uke 42

- ICSIhåp: venter på fryseforsøk

-WCE: venter på 2. ferskforsøk

-Bettina: venter på 2. forsøk

-Prøverøret: kort regime oktober

-Avocado: venter på fryseforsøk

-Frøkenmarihøne: Totalfrys september, venter på fryseforsøk i nov

-Ipoki: oppstart icsi i november

-Masie: 4. ivf

-Millis89: venter på svar på henvisning

-Andunge: Forsamtale nov-16

-Mator: icsi oktober

-Jannis85: venter på første ivf

-MammaForAndreGang: forsamtale jan-17

Quote denne posten hvis du vil legges til❤️

Last edited:
God ide snuppa ;)

Tror de gjør mye forskjellig.
Med meg tok de opp fire samtidig og dyrket alle.
Planen var å lage blastoer av alle og sette inn et og fryse ned de andre. Jeg fikk satt inn en blasto, men de tre andre døde dessverre :(

God ide snuppa ;)

Tror de gjør mye forskjellig.
Med meg tok de opp fire samtidig og dyrket alle.
Planen var å lage blastoer av alle og sette inn et og fryse ned de andre. Jeg fikk satt inn en blasto, men de tre andre døde dessverre :(
Ah så kjedelig. Spent på hva de gjør med mine, hvis det er noen gode nok.

Når er du i gang igjen og hva er planen?

Ah så kjedelig. Spent på hva de gjør med mine, hvis det er noen gode nok.

Når er du i gang igjen og hva er planen?

De sa til meg at det ikke var noe de gjorde ofte, men kun hvis et par hadde mange egg på frys. Vi hadde jo seks, så er fortsatt to igjen der som venter på sin sjanse :)

Kjempespent jeg også på eggene dine! Det er noen harde dager mens man venter på svar...

Jeg starter opp igjen i begynnelsen på oktober. Styrt syklus igjen med Progynova og Lutinus. Innsett er anslått til uke 42. Nå venter jeg bare på EL, sånn at jeg kan regne ut når TR kommer, men typisk nok lar det vente på seg denne gangen ...

Har opplevd begge deler i Porsgrunn. Både at de har tatt opp to, hvor begge ble satt inn. At de tok opp 3 og dyrket videre (ble bare en blastocyst), og at de har tatt opp 1 og 1.

Jeg hører også til i Porsgrunn... Nå ventes det på mensen og oppstart av letrozol. Fryseforsøk.. Har fem egg i fryseren. :)

Trodde jeg var heldig som fikk ut 20 egg, men var bare ett som "kanskje" var bra nok.. Når vi kom til dag 3 og tilbakesetting, hadde det det ikke delt seg mer enn i 2, så da var det ikke noe å sette inn.. lå også akkurat under grensen til overstimulert..
Er en berg og dalbane dette. Satser på bedre resultat neste gang❤️

Jeg er også i Porsgrunn :) hadde ma i juni, sprayer som en helt nå og skal på ul torsdag i uke 41, så regner med uttak i uke 42 :)

Porsgrunn her også :)

Sprøytestart 28.9, planlagt innsett rundt uke 42. Kort regime. Og første forsøk ;)

Høre til Porsgrunn her og..fant ut jeg har hatt kjemisk, test dag imorgen men neg test idag og den var positiv for to dager siden..happy birthday to me.. Dritt gave..
Jeg har to fryst ned. Selv om jeg har null tro på det så må vi bruke d opp før vårt aller siste fersk forsøk vi har..aner ikke når, sendt de mail håper d blir i november...

Høre til Porsgrunn her og..fant ut jeg har hatt kjemisk, test dag imorgen men neg test idag og den var positiv for to dager siden..happy birthday to me.. Dritt gave..
Jeg har to fryst ned. Selv om jeg har null tro på det så må vi bruke d opp før vårt aller siste fersk forsøk vi har..aner ikke når, sendt de mail håper d blir i november...
Æsj så utrolig kjedelig :( Jeg hadde heller ikke troa på fryseforsøk. Vært skikkelig negativ. Men ble jaggu gravid på første frys. Vet jo ikke hvordan det går enda da.

Æsj så utrolig kjedelig :( Jeg hadde heller ikke troa på fryseforsøk. Vært skikkelig negativ. Men ble jaggu gravid på første frys. Vet jo ikke hvordan det går enda da.
Gratulere så bra
Jeg har hatt mange frys uten hell.. Kun ferskforsøk med hell..

Back
Topp