Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og i tillegg hver 4 gratis, så enda mer å spare på å velge libero..Vi bruker libero touch.. Er den bleien vesla tåler, blir sår og rød av andre.. På kiwi her er libero newborn billigere enn pampers, er flere bleier i libero pakkene, så derfor billigere per bleie![]()
Nei, de er dyrere. Men vi kan dessverre ikke bruke de vanlige :/ da lille blir sår :/ men tenkte for andre sin del, om man er misfornøyd med Pampers, så er det billigere med "vanlig" libero, vertfall på kiwi hersparer vell ikke så mye vist man velger touch☺
Ja men jeg bytter ofte og da føler jeg ikke de blir såå fuktig. men jeg tenker det er bedre for baby med en myk og tynn bleie en er stiv og tykk☺da får den i mine øyer bare bli litt fuktig på utsiden.. ☺Jeg synes Pampers er myke og dekker godt, men de blir så fuktige på utsidenBlir kiwi i morgen
![]()
De har en deal på meny for pampers når man kommer opp i str 3er bleie. noe min har☺Nei, de er dyrere. Men vi kan dessverre ikke bruke de vanlige :/ da lille blir sår :/ men tenkte for andre sin del, om man er misfornøyd med Pampers, så er det billigere med "vanlig" libero, vertfall på kiwi her![]()
Her byttes det og ofte, men en kjenner det rett etter at hun har tissetJa men jeg bytter ofte og da føler jeg ikke de blir såå fuktig. men jeg tenker det er bedre for baby med en myk og tynn bleie en er stiv og tykk☺da får den i mine øyer bare bli litt fuktig på utsiden.. ☺