Bleier...

Vi bruker libero touch.. Er den bleien vesla tåler, blir sår og rød av andre.. På kiwi her er libero newborn billigere enn pampers, er flere bleier i libero pakkene, så derfor billigere per bleie ;)

sparer vell ikke så mye vist man velger touch☺
Nei, de er dyrere. Men vi kan dessverre ikke bruke de vanlige :/ da lille blir sår :/ men tenkte for andre sin del, om man er misfornøyd med Pampers, så er det billigere med "vanlig" libero, vertfall på kiwi her :)

Jeg synes Pampers er myke og dekker godt, men de blir så fuktige på utsiden:( Blir kiwi i morgen☺️
Ja men jeg bytter ofte og da føler jeg ikke de blir såå fuktig. men jeg tenker det er bedre for baby med en myk og tynn bleie en er stiv og tykk☺da får den i mine øyer bare bli litt fuktig på utsiden.. ☺

Nei, de er dyrere. Men vi kan dessverre ikke bruke de vanlige :/ da lille blir sår :/ men tenkte for andre sin del, om man er misfornøyd med Pampers, så er det billigere med "vanlig" libero, vertfall på kiwi her :)
De har en deal på meny for pampers når man kommer opp i str 3er bleie. noe min har☺

Jeg gikk til innkjøp av Coop sine midi3 idag 4-9kg spendt på hva jeg synes om dem. Foreløpig er vi på bleie nr 2 fra Coop nå :)

Ja men jeg bytter ofte og da føler jeg ikke de blir såå fuktig. men jeg tenker det er bedre for baby med en myk og tynn bleie en er stiv og tykk☺da får den i mine øyer bare bli litt fuktig på utsiden.. ☺
Her byttes det og ofte, men en kjenner det rett etter at hun har tisset:o Men, som noen andre sa...smaken og baken:p

Vi bruker libero, nå har jeg ikke prøvt annet for hun har vært så liten, men svigerinnen min roser rema1000 sine opp i skyene, så det må vel prøves :) kiwi har jo hver 4dje gratis, så 75 kr for 4 pakker syns jeg ikke er noe vond pris!

Her brukte vi

Libero 1 og 2
Pampers 3
Rema 4 - 5 og 6

til storebror :) Veldig fornøyd med de.

Libero 3 passet ikke til han - samme med Pampers 4. Noen anbefalte da Rema sine så vi prøvde dem og har vært fornøyd med de og brukt de frem til han sluttet med bleier nå i sommer.

Her er vi allerede på Libero 2 til lillesøster da hun var stor da hun kom til verden <3 Har prøvd Rema sine men hun ble sår så kjøpte Libero igjen.

Back
Topp