Større mage etter MA?

• Trådstarter Trådstarter Asdfklmno
  • Opprettet Opprettet
A

Asdfklmno

Guest
Fikk oppdaget MA i uke14 for to måneder siden, men er nå 5+0 igjen :) Selv om fosteret stoppet i uke 9, fortsatte magen å vokse, og jeg kjente livmoren godt over skambeinet i uke 14.
Synes bare magen er så utrolig mye større/oppblåst nå enn til samme tid sist. Kan det ha noe å gjøre med at det er kort siden forrige graviditet?
Noen som har opplevd noe lignende?

Kan ikke si så mye om MA, men jeg fødte sønnen for ett år siden og nå er magen min så stor som i 5 måned med han så jeg har problemer med å skjule den! Så kan ha noe med det å gjøre? Om man har vært gravid tidligere og det ikke er så lenge siden!

Kan ikke si så mye om MA, men jeg fødte sønnen for ett år siden og nå er magen min så stor som i 5 måned med han så jeg har problemer med å skjule den! Så kan ha noe med det å gjøre? Om man har vært gravid tidligere og det ikke er så lenge siden!

Ja, det kan være noe der med at det ikke er så lenge siden livmoren var litt større, selv om det ikke ble så stor som ved fullgått svangerskap.
Får ta det som et godt tegn, og heller bare humre litt av at folk må gå rundt å lure på om jeg er gravid eller bare feitere en god stund til :p

Ja, det kan være noe der med at det ikke er så lenge siden livmoren var litt større, selv om det ikke ble så stor som ved fullgått svangerskap.
Får ta det som et godt tegn, og heller bare humre litt av at folk må gå rundt å lure på om jeg er gravid eller bare feitere en god stund til :p
Åh nettopp!!! Det er så morsomt, for magen min er virkelig hard og rundt, men allikevel tror jeg folk lurer veldig. Spesielt da jeg går rundt med sønnen på ett år :P kan ikke skjule med klær eller holde den inne når det er så varmt her heller. Gleder meg til man kan slippe bomben :D

Ja, det synes jeg også. Jeg hadde en MA i uke 9 i februar og en BO i uke 10 i mai. Nå er jeg gravis igjen i uke 5, og synes magen er større.

Back
Topp