Ja hehe. Så orka jeg ikke henge over sprinkelsengaMye bedre å sove i noen andres seng![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja hehe. Så orka jeg ikke henge over sprinkelsengaMye bedre å sove i noen andres seng![]()
Nam nam! Hørtes godt ut!En brownies oreo kake (noe i den duren, husker ikke helt navnet)
Ja deilig at hun sover bedre og spiser godt igjen altså. Kommer tenner nylig der også?Godt at lille sover bedre, tennene har sluttet å være plagsomme her også. Det kom jo to ganske tett.
På planen i dag er vel å rydde videre ut av rommet til mellomste. Og foreldresamtale om henne i bhg.
Mannen skal spille fotballkamp, så jeg skal legge alle tre. To på samme rom siden mellomste sover hos eldste nå som vi jobber med å få pusset opp rommet hennes.
Jaa. Mer energi på hele gjengen i dag Hatt en fin dag?Så godt da, det trengte dere!![]()
Ja, gleden er stor Hehe. Hatt en fin dag?Så bra hun er i bedre form![]()
Oi såpass ja. Det er ikke bare bare. vi hadde 6 stykk på vei ut her4 tenner på en gang poppa frem her.. ikke rart jenta ikke spiser så godt og vært irritabel. Alle hjørnetenna stakk frem her plutselig![]()
Skal si de tennene kommer i full fart4 tenner på en gang poppa frem her.. ikke rart jenta ikke spiser så godt og vært irritabel. Alle hjørnetenna stakk frem her plutselig![]()
Plutselig kommer det![]()
Hoho jeg gjør akkuratt samme sakDa sover ungen, gubben trener og jeg ser på tv og skravler her![]()
Sånne tenåringer? ;-)Hvem gjeng ?
DeiligDa sover ungen, gubben trener og jeg ser på tv og skravler her![]()
Er det ikke snap og insta som er greia for den gjengen?
Til slutt, så blir vel alt braHihii, så lenge det blir drakt tilslutt![]()
Det går fort !Ja. Merker det på lillesøster på 11..
Er et par hormoner i sving der inni mellom..
De sov på samme rom til i høst så det går egentlig greit. Men merker at de har vennet seg til å sove hver for seg.Ja deilig at hun sover bedre og spiser godt igjen altså. Kommer tenner nylig der også?
Hatt litt å gjøre i dag du da! Går det greit å ha de sovenes på samme rom?
Hurra! Jeg er tenåringSånne tenåringer? ;-)