Must haves. Nyfødt

Ccaa

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sensommerbarna 2019
Det er tre ting jeg kjøpte alt for sent, som jeg angrer på at jeg ikke kjøpte før babyen ble større.

Tripptrappstol med newbornsete
Babyneste
Dagseng med hjul

Hva er/var deres must haves?

Babynest
Newborn setet
Nok gulpekluter (helst 1000) :p
Vippestol/jynge

Tripptrappstol m/babysete, vugge/seng med hjul, babynest, leketeppe/matte, badebalje m/babyinnlegg

(og vogn og bilsete, men det sier liksom seg selv)

En god ammepute, flere ullklær og ammeinnlegg fra imse vimse

Angrer også på at vi ikke kjøpte New born setet til frøkna, så det skal vi definitivt ha til han i magen! Dagseng er også must. I fjor hadde vi ene sprinkelsenga stående i stua, men den skal jo lillebror sove i om natten når han kommer så vi skal kjøpe moseskurv på gyngestativ som man bare kan løfte kurven av. Ellers har vippestol vært noe vi har brukt mye, bilstolpose siden hun er vinterbaby, babynestet har blitt brukt helt frem til hun var 9 måneder så det er nylig pakket bort, NOK klær. Så mange som sier at man ikke trenger noe særlig i de små størrelsene, men vi brukte 50/56/62 kjempelenge og hun var en gulpebaby og tisset gjennom bleien om natta, i tillegg til at det ble myye gris når vi begynte med fast føde, og da blir det noen skift i døgnet!

Troll bedside crib
Babynest
Nok kluter, i flanell og gasskluter
Hjemmestrikka ulltepper
Vogn med svingbare hjul

Babynest og Cozyfix ammepute har vært uvurderlig helt fra starten (er 2 mnd. nå). Sammenleggbar balje med nyfødtinnlegg har også vært et godt kjøp. Har savnet tripptrappstol så hun kan sitte sammen med oss når vi spiser, og det får vi heldigvis snart. Etter få uker har vi fått stor nytte av bæresele/sjal som roer henne helt ned, vanlig vippestol som jeg drar henne med meg rundt i leiligheten i, og Mamaroo "vippestol" som trollbinder henne og gir oss en liten pause. I et par uker nå har hun blitt superfascinert av en babygym vi har lånt, så det er også blitt ganske uunnværlig.

Babynest
Vippestol
Slyngevugge
Babycall
Caboo

Babynest og Cozyfix ammepute har vært uvurderlig helt fra starten (er 2 mnd. nå). Sammenleggbar balje med nyfødtinnlegg har også vært et godt kjøp. Har savnet tripptrappstol så hun kan sitte sammen med oss når vi spiser, og det får vi heldigvis snart. Etter få uker har vi fått stor nytte av bæresele/sjal som roer henne helt ned, vanlig vippestol som jeg drar henne med meg rundt i leiligheten i, og Mamaroo "vippestol" som trollbinder henne og gir oss en liten pause. I et par uker nå har hun blitt superfascinert av en babygym vi har lånt, så det er også blitt ganske uunnværlig.
Hvor har du kjøpt sammenliggbar balje?

Ammepute og bæresele. Kolikk er noe dritt. :P

Vi badet ham i vasken, og han lå på puppen 24/7, så vi trengte ikke så mye annet. :P

Babynest
Cosyfix ammepute
Masseeeee gulpekluter spredd overalt i leiligheten

Jeg kjøpte ikke nok gulpekluter og trenger fortsatt en trillion til føles det som :p
Vippestolen er også gull verdt :)
Jeg fikk newbornsetet til tripp trapp stolen igår så nå gleder jeg meg til å prøve det ordentlig :)

Baby Brezza Formula pro melkemaskin!

Det er tre ting jeg kjøpte alt for sent, som jeg angrer på at jeg ikke kjøpte før babyen ble større.

Tripptrappstol med newbornsete
Babyneste
Dagseng med hjul

Hva er/var deres must haves?
Brystpumpe! Så jeg kan finne på noe innimellom.
Bæresele/sjal.
Babynest
Bilstolpose

Back
Topp