Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor har du kjøpt sammenliggbar balje?Babynest og Cozyfix ammepute har vært uvurderlig helt fra starten (er 2 mnd. nå). Sammenleggbar balje med nyfødtinnlegg har også vært et godt kjøp. Har savnet tripptrappstol så hun kan sitte sammen med oss når vi spiser, og det får vi heldigvis snart. Etter få uker har vi fått stor nytte av bæresele/sjal som roer henne helt ned, vanlig vippestol som jeg drar henne med meg rundt i leiligheten i, og Mamaroo "vippestol" som trollbinder henne og gir oss en liten pause. I et par uker nå har hun blitt superfascinert av en babygym vi har lånt, så det er også blitt ganske uunnværlig.
Hvor har du kjøpt sammenliggbar balje?
Biltema har også en genial sammenleggbar badebalje!Stokke har sammenleggbar balje. Vil tro de fleste som selger Stokke har denne.
Ser et par andre har rukket å svare på det, men vi kjøpte i hvert fall Stokke sin, med nyfødtinnlegg. Kjøpte på Barnas Hus, tror jeg. Men Biltema har en annen type, som noen nevnte. Tror de koster omtrent det samme.Hvor har du kjøpt sammenliggbar balje?
Brystpumpe! Så jeg kan finne på noe innimellom.Det er tre ting jeg kjøpte alt for sent, som jeg angrer på at jeg ikke kjøpte før babyen ble større.
Tripptrappstol med newbornsete
Babyneste
Dagseng med hjul
Hva er/var deres must haves?