Sko som ikke passer

M

Martehøst

Guest
Er det noen flerbarnsmødre her som har opplevd at skoene ikke passer etter graviditet? Og passet de etterhvert?
 
Jeg har vokst fra 39 til 41 i mine 2 svangerskap... har et lass med sko jeg ikke passer lengre. Håper på mindre føtter etter hvert, syns liksom 39 var svært nok....
 
39 til 40 på to svangerskap.. Men, jeg kan bruke mer og mer av skoene mine igjen. Det er vel sånn at ofte så reduseres buen under foten i svangerskapet. Syntes det er bånn, for 39 er mer enn stort nok!
 
39 til 40 på to svangerskap.. Men, jeg kan bruke mer og mer av skoene mine igjen. Det er vel sånn at ofte så reduseres buen under foten i svangerskapet. Syntes det er bånn, for 39 er mer enn stort nok!

Hva er buen under foten? Den som ballettdansere bøyer på tåspiss dans?
 
Da satser jeg på og kunne bruke mer av skoene mine etterhvert. Får gå med sandaler til vinteren da, for de kjøpte jeg i mai! bruker 37 nå, og har mange sko jeg gjerne skulle gått med nå, fine sko, og funksjonelle sko. Jaja, det får gå seg til - bokstavlig talt.
 
Mine har også vokst, passer ingen av skoene.
 
Jeg aner ikke hva den heter og jeg aner ikke hva tåspissdans er:p haha!

Men den som de som har plattfot ikke har, om det var forståelig? :p

Ja, jeg forstår hva du mener! :D Å, ja, at buen reduseres under svangerskapet. Noen får jo større fingre under graviditet og passer ikke ringene sine. Men som du sier du kan bruke fler og fler av skoene dine igjen.

Å danse tåspiss er å danse på tærne. :p

Satser på at jeg kan bruke skoene mine etterhvert... :)
 
Jeg har vokst fra 39 til 41 i mine 2 svangerskap... har et lass med sko jeg ikke passer lengre. Håper på mindre føtter etter hvert, syns liksom 39 var svært nok....

Mamma tror ikke noe på det, og sier det så enkelt at når gravditetskilo er borte så vil jeg passe skoene. Hehe :D ja, jeg stresser ikke, det går sæ til...
 
Hadde på tøfler i kveld, og de fikk jeg ikke på meg da jeg var gravid og de passer nå, så det går riktig vei.
 
Mamma tror ikke noe på det, og sier det så enkelt at når gravditetskilo er borte så vil jeg passe skoene. Hehe :D ja, jeg stresser ikke, det går sæ til...
Mine gravidkilo forsvant innen to uker etter fødsel, passer fortsatt ikke skoene.
 
Mamma tror ikke noe på det, og sier det så enkelt at når gravditetskilo er borte så vil jeg passe skoene. Hehe :D ja, jeg stresser ikke, det går sæ til...
Elstrakilo kan jo gjøre foten større, men i tillegg gjør hormoner at man blir løs i leddene, for at barnet skal komme seg ut gjennom bekkenet, og det påvirker også leddene i foten, slik at den blir større.
 
Elstrakilo kan jo gjøre foten større, men i tillegg gjør hormoner at man blir løs i leddene, for at barnet skal komme seg ut gjennom bekkenet, og det påvirker også leddene i foten, slik at den blir større.

Så når jeg slutter og amme vil foten bli mindre da?
 
Mine gravidkilo forsvant innen to uker etter fødsel, passer fortsatt ikke skoene.


Heldig du da. Skostørrelse 36-41 er vel normale for kvinner.
Jeg la på meg deilige 25 kg! Eller hvertfall 22, veide meg ikke siste par ukene og gikk to uker over terminen. Har kanskje 8-9 kg igjen. Så skoene får vente litt.
 
Last edited by a moderator:
Back
Topp